تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ریزش موی زمستانی بیشتر است یا تابستانی

روش های جلوگیری از ریزش موی فصلی

همانطور که میدانید وجود مو بر روی سر علاوه بر زیبایی معیارهای دیگری را نیز به دنبال دارد از جمله اینکه در برابر نور خورشید از پوست سر محافظت میکند از همین رو هنگامی که افراد دچار ریزش موی زمستانی می شوند نگرانی و دلهره ای شدید آنها را در برمیگیرد از همین رو باید به سراغ روش های درمانی برای برطرف کردن این مشکل باشند تا با فرا رسیدن فصل گرما این مشکل برطرف شده باشند و هیچ مشکلی گریبانگیر آنها نباشد. برای رفع مشکل راه های زیادی پیش روی شما وجود دارد از جمله اینکه میتوانید از روش های پزشکی همچون خرید محصولات محافظت از مو بپردازند و یا به سراغ روش های درمانی و جراحی همچون تقویت مو بپردازند و یا به طور کلی روش های خانگی را انتخاب نمایند. انتخاب این مسئله با توجه به بودجه ای که در نظر میگیرد بر عهده بیمار می باشد.

ریزش موی زمستانی و تابستانی

در واقع مشاهده می شود که بسیاری از افراد به دلیل بسیاری از مشکلات دچار ریزش مو می شوند. اما برخی دیگر ریزش مو در زمستان به سراغ آنها می آید. در واقع پزشکان بر این عقیده هستند که تغییرات آب و هوایی تاثیر بسیار زیادی در ریزش موی افراد دارد به خصوص زمانی که موی سر مشاهده می کند که نیاز افراد با کاهش نور خورشید به موی سر دچار کاهش قابل ملاحظه ای شده است. از همین رو با ریزش مو این مسئله را به افراد نشان می دهند. دقت داشته باشید در صورت بروز این مسئله حتما روش های درمانی را در پیش بگیرید زیرا در دراز مدت می تواند باعث خالی شدن قسمتی از سر افراد شود.

آیا استرس در ریزش مو موثر است؟

علاوه بر اینکه افراد دچار ریزش موی زمستانی و به نوعی ریزش موی فصلی می شوند، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باعث بروز این مشکل در افراد است. در واقع استرس یکی از اصلی ترین دلیل ریزش مو می باشد. استرس میتواند گردش خون در ناحیه سر را کاهش دهد و در نتیجه سیستم کلاژن سازی در قسمت زیر پوست را دچار اختلال کرده و افراد را گرفتار مشکلاتی سخت نماید. از همین رو اگر با این مسئله روبرو شدید توصیه می شود که حتما به پزشکی متخصص و باتجربه مراجعه کنید زیرا در کمترین زمان ممکن می تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها