تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

روش های مراقبت از پوست در ۳۰ سالگی برای زنان

زنان با رسیدن به ۳۰ سالگی و مشاهده آثاری از افتادگی و شل شدگی پوست صورتشان بیشتر از گذشته به ظاهر خود اهمیت می دهند و بارسیدن به این سن بیشتر از گذشته در مورد پوست و موی خود نگران خواهند بود و به دنبال نکاتی جهت حفظ و برگردان شادابی و طراوت به پوست خود هستند اما روش های مراقبت از پوست در۳۰ سالگی چیست.

مراقبت از پوست زنان

مراقبت از پوست در ۳۰ سالگی

گر چه در سنین ۳۰ سالگی به بعد هنوز زنان تا سنین میانسالی فاصله زیادی دارند اما با وارد شدن آنها به این دهه از زندگی آنها باید با ظاهر شدن اولین نشانه های چین و چروک در پوست خود با رعایت نکات مهمی به سلامت پوست خود بیشتر اهمیت بدهند زیرا در این دوران به طور کلی بدن دچار تغییرات زیادی میگردد و پوست به طبع نیز دچار تغییرات مختلفی خواهد شد.

پوست هر انسانی مخصوصا خانم ها به دلیل تاثیر در زیبایی آنها در هر سنی به مراقبت نیاز دارد اما معمولا پس از گذشت از دوران جوانی پوست صورت نازک تر و حساس تر می گردد و بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد و دراین سن معمولا اولین خطوط ریز دور چشم ، خط لبخند و خط اخم در پیشانی بر روی صورت ایجاد می گردد.

مراقبت های پوستی زنان در 30 سالگی

– در این سن مراقبت روزانه از پوست با استفاده از کرم ضد آفتاب و کرم دور چشم در شب باید حتما توسط زنان صورت بگیرد.

– در ۳۰ سالگی خانم ها باید از لوازم آرایشی کمتری که حاوی ترکیبات تغذیه ای پوست هستند استفاده کنند.

– خانم ها در هر سنی نباید هیچ وقت با داشتن آرایش در صورت به خواب بروند.

– باید در طول شبانه روز آب به اندازه کافی مصرف نمایند.

– خانم ها در این سن باید به طور سالیانه به متخصص پوست مراجعه نمایند و از محصولات مراقبت از پوست تجویز شده متخصص استفاده کنند.

– باید به رژیم غذایی خود توجه بیشتری داشته باشند و میوه و سبزیجات تازه که باعث افزایش آب میان بافتی پوست می شوند مصرف نمایند.

خانم ها باید در دهه ۳۰ زندگی خود به دلیل تاثیر بالا رفتن سن بر روی سلامت پوست و بروز مشکلات پوستی بیشتر با درایت و دقت کافی در حفظ سلامت پوست خود تلاش نمایند و با توجه به نوع پوست خود از محصولات آرایشی ومراقبتی مناسب استفاده نمایند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها