تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

درمان فلاشینگ صورت با لیزر IPL

فلاشینگ عارضه ای است که موجی گرگرفتگی و قرمزی پوست صورت می شود. البته فقط صورت نیست که درگیر این عارضه می شود؛ در نواحی دیگر بدن از جمله گردن، گوش ها و سینه هم گاهی اوقات فلاشینگ ایجاد می شود. علل مختلفی ممکن ست سبب بروز فلاشینگ شوند و به همین دلیل برای درمان بیماری بایستی به علت اصلی ایجاد آن پی برد و بیماری را به صورت اساسی درمان نمود. درمان های دارویی که برای درمان فلاشینگ صورت وجود دارند همانند روش های درمانی بیماری های عروقی زمان بر هستند و از این رو برخی بیماران در طی پروسه ی درمان دچار دلسردی می شوند. خوشبختانه امروزه درمان موثر و قطعی فلاشینگ توسط لیزر IPL امکانپذیر شده است.

علل ایجاد فلاشینگ صورت

گفته می شود واکنش های فیزیولوژیک بدن به برخی عوامل محیطی و درونی موجب افزایش جریان خون و گشاد شدن عروق خونی موجود در پوست می شود، این تغییرات جریان خون و گشادی رگ های خونی هم باعث گرگرفتگی و قرمزی پوست می گردد. یائسگی، استرس، چاقی، اختلالات غدد فوق کلیه و تیروئید، فشار خون بالا، اختلالات عصبی، مصرف برخی از داروها، مصرف الکل، خوردن مواد غذایی پر ادویه، خوردن مواد غذایی حاوی سولفیت و نیترات و … می توانند موجب ایجاد یا تشدید فلاشینگ صورت شوند. زمانی که فلاشینگ به شکل مداوم تکرار شود حالت دائمی پیدا می کند و پوست برای همیشه قرمزباقی می ماند. به طور معمول فلاشینگ صورت در میانسالی و بعد از آن ایجاد می شود و در بین زنان یائسه شیوع نسبتا بیشتری دارد. زنان یائسه ممکن است روزی چند مرتبه دچار حملات فلاشینگ و گرگرفتگی پوست شوند.

لیزر IPL برای درمان فلاشینگ صورت

در حال حاضر شاید بتوان گفت بهترین روش درمان فلاشینگ صورت، درمان با لیزر IPL یا به عبارت دقیق تر تکنولوژی نور شدید پالسی است. دستگاه های دارای تکنولوژی IPL قادرند هستند که نورهایی با طول موج متنوع تولید کنند و به همین دلیل برای درمان عارضه های پوستی مختلفی کارایی دارند. زمانی که نور دستگاه با طول موج خاصی به پوست دچار فلاشینگ تابانده می شود، تماما توسط اکسی هموگلوبین های درون رگ های پوست جذب می گردد و آن ها را تجزیه می کند. با تجزیه اکسی هموگلوبین، عروق خونی گشاد شده مجداد حجم و قطری طبیعی پیدا می کنند در نتیجه تظاهر آن ها در پوست کمتر می شود. بنا به وضعیت و رنگ پوست افراد و همچنین شدت بیماری تعداد جلسات درمانی می تواند بین 3 الی 5 جلسه با فواصل 3 تا 4 هفته ای باشد.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها