تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

موهای زاید روی شکم را چگونه از بین ببریم؟

برای افراد بسیاری مخصوصا خانم ها ، حذف دائمی موهای زائد بسیار مهم می باشد ، زیرا علاوه بر ایجاد تیرگی پوست ، مایه خجالت فرد نیز می شوند ؛ از این رو در این مقاله روش های از بین بردن موهای زائد روی شکم مورد بررسی قرار گرفته شده است .

موهای زائد روی شکم

در رابطه با از بین بردن موهای زاید روی شکم می توان گفت که به طور معمول بر روی شکم همه زنان مو وجود دارد ، اما در برخی از زنان که این موها ، ضخیم ، سیاه و پرپشت هستند ، به گونه ای که نمی شود آنها را تحمل کرد از این رو ، روش های سنتی نظیر تراشیدن ، موم انداختن ، بند انداختن و موکن های برقی روش های متداول و موقتی رفع موهای زاید روی شکم می باشد. اما می توان به کمک روش های دیگری نظیر لیزر و الکترولیز برای مدت های طولانی از شر این موهای ضخیم و تیره خلاص شد که روش لیزر به جز در مواردی که موهای فرد بور و سفید هستند ، انتخاب اول رفع موهای زائد بدن می باشد ، لیزر به تشریح آن پرداخته می شود .

عکس قبل و بعد از بین بردن موهای زائد روی شکم

لیزر موهای زاید روی شکم

به منظور لیزر موهای زائد روی شکم ، پزشک متخصص پوست و مو ، دستگاه لیزر متناسب با رنگ و نوع پوست و موی فرد را انتخاب می کند و تنظیمات صحیح را جهت دستیابی به نتیجه ی مطلوب از لیزر درمانی موهای زاید روی شکم اعمال می نماید. با تابش اشعه ی لیزر به پوست شکم ، لیزر از پوست عبور کرده و با نفوذ چند میلی متری به عمق پوست وارد ریشه موها یعنی قسمت سیاه رنگ فولیکول مو که ملانین نامیده می شود ، می گردد و در آنجا نور پر قدرت و متمرکز لیزر با تولید گرمای کنترل شده به طور موثری ریشه ی موها راخواهد سوزاند . 

از آنجا که همه موهای یک ناحیه از بدن به طور همزمان در فاز رویشی قرار ندارد ، با ایجاد فرصت یک ماهه بین جلسات لیزر درمانی ، به موهای زائدی که در فاز استراحت قرار دارند ، اجازه داده می شود که وارد فاز رویشی شده و با تولید ملانین لازم ، به طور چشمگیری توسط لیزر سوزانده شوند ، زیرا بیشترین مقدار ملانین تولیدی ریشه های مو در فاز رویشی ایجاد می شود .

جلسات به موقع موهای زاید شکم توسط لیزر

طی 4 الی 6 جلسه می توان موهای زاید روی شکم را به کمک روش لیزر درمانی از بین برد که با توجه به نوع پوست و مقاومت موها ممکن است تعداد جلسات درمانی مورد نیاز کمتر یا بیشتر از این رنج باشند ، پس از پایان جلسات لیزر موهای زاید روی شکم ، هر 6 ماه یکبار با هر سال یک بار جهت حفظ نتایج حاصل از لیزر ، با یک جلسه لیزر درمانی را انجام داد . لیزر موهای زاید روی شکم ، با درد ناچیزی همراه است که به راحتی فرد می تواند آن را تحمل کند ، در واقع چنین درد کمی به روش های سنتی و موقتی زدودن موهای زاید روی شکم می ارزد .

مزایا و معایب رفع موهای زاید شکم توسط لیزر

دستگاه لیزر و سایر دستگاه های مبتنی بر انرژی نور نظیر IPL از روش مشابهی برای تخریب و حذف فولیکول موهای زائد استفاده می کنند.

مزایا:

روش لیزر درمانی برای رفع موهای زاید شکم ، از سوی FDA تأیید شده است و با این روش می توان نواحی وسیع را در کمترین دفعات تکرار، از موهای زائد پاک کرد. این روش فاقد خطرات و عوارضی نظیر ایجاد اسکار یا درد می باشد.

معایب:

در اکثر دستگاه های لیزر، محدودیت رنگ پوست و مو برای گرفتن نتیجه مطمئن تر وجود دارد. هرچه موها تیره تر و پوست روشن تر باشد، فرد می تواند نتیجه بهتری را از رفع موهای زاید شکم با لیزر بگیرد. هزینه لیزر موهای زائد روی شکم از سایر روش های رفع موهای زاید شکم نظیر الکترولیز گران تر است. در صورتی که کلینیک لیزر مناسب انتخاب نشود، عوارض سوختگی پوست ممکن است برای فرد به وجود آید.

رفع موهای زاید شکم به روش الکترولیز

یکی دیگر از روش های بسیار مناسب برای رفع موهای زاید شکم استفاده از روش الکترولیز می باشد.

مزایا:

این روش توسط سازمان بهداشت جهانی تأیید شده است. روش الکترولیز برای هر رنگ مو و پوست مناسب می باشد.

معایب:

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زاید شکم از طریق الکترولیز بیشتر بوده و نسبت به روش لیزر، فرد درد بیشتری را تحمل می کند. همچنین اثربخشی کمتری نسبت به لیزر موهای زائد روی شکم دارد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها