تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض و معایب انواع کرم لیفت صورت

انواع روش های لیفت صورت

همانطور که میدانید افزایش سن همواه مشکلاتی را برای افراد به همراه دارد یکی از آنها ایجاد چین و چروک هایی بر روی صورت می باشد. اما خوشبختانه در دوره ای زندگی می کنیم که برای درمان هر مشکلی راه حلی وجود دارد که رسیدن به نتیجه دلخواه را آسان می کند. برای اینکه بتوانید از روش های موجود استفاده کنید میتوانید به سراغ کرم لیفت صورت و یا حتی روش های پزشکی بروید اما نکته ای که وجود دارد این است که انتخاب روش درمانی به پزشک شما بستگی دارد از همین رو باید جلسه مشاوره ای را با او ترتیب دهید و تمام سوالات و بررسی های لازم صورت گیرد. 

لیفت پوست صورت با نخ

همانطور که گفته شد روش های بسیار زیادی برای لیفت صورت وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کرم لیفت صورت می باشد. اما تاکنون در رابطه با لیفت پوست با نخ شنیده اید؟ شاید شنیدن استفاده از نخ مقداری حال شما را خراب کند اما مسئله ای که وجود دارد این است که بسیاری از افراد از آن به عنوان بهترین راه موجود یاد می کنند. در این روش از نخ های سیلیکونی استفاده می شود که در زیر پوست به منظور کشیدن پوست و جوانتر شدن و شاداب تر شدن آن قرار میگیرد. این نخ ها کاملا ضدعفونی شده بوده و به ندرت میتوانند مشکل ساز باشند. 

معایب کرم لیفت صورت

نکات زیادی در رابطه با لیفت صورت وجود دارد که همواره باید به آگاه باشید. با توجه به روش های بسیار زیادی که برای رسیدن به زیبایی وجود دارد. یکی از نکاتی که وجود دارد این است که برخی از افراد تمایلی به استفاده از روش های پزشکی ندارند و به سراغ کرم لیفت صورت می روند. اما تاکنون فکر کرده اید که آیا این کرم ها میتوانند معایبی را نیز با خود به همراه داشته باشند؟ در این راستا باید بگوییم که نیازی نیست نگرانی از این بابت داشته باشید در اکثر مواقع این کرم ها کارآیی روش های پزشکی را ندارند و از طرفی دیگر نمیتوانند در مدت کوتاهی افراد را به آن چیزی که میخواهند برسانند.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها