تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض و خطرات تزریق ژل رادیس

امروزه مواد طبیعی و شیمیایی گوناگونی به عنوان فیلر یا پرکننده با هدف رفع چین و چروک به نواحی مختلف صورت و بدن با تزریق می شوند. برخی از این مواد دائمی هستند و جذب بدن نمی شوند و برخی دیگر موقتی هستند.  با وجود اینکه موادی که امروزه به عنوان فیلر استفاده می شوند نسبت به گذشته ایمن تر هستند اما هنوز هم بروز یک سری عوارض جانبی غیر قابل اجتناب است. تزریق ژل رادیس از جمله روش های رفع چین و چروک به خصوص برای چروک های ناحیه ی صورت است که این روزها رواج زیادی پیدا کرده است. در ادامه با این روش بیشتر آشنا شده و عوارض و خطرات احتمالی آن را بیان می کنیم. 

ژل رادیس چیست

رادیس (Radiesse) نوعی ژل قابل تزریق است که در اعمال زیبایی برای رفع چروک پوست استفاده می شود. این ژل علاوه بر اینکه چین و چروک را پر می کند، موجب افزایش حجم نواحی مورد تزریق نیز می شود. اثر دیگری که ژل رادیس برروی پوست می گذارد این است که پوست را برای کلاژن سازی تحریک نموده و به این ترتیب به استحکام و تقویت پوست کمک می کند. رادیس پس از گذشت مدتی توسط بدن جذب می شود و فقط کلاژن های تولید شده توسط بدن باقی می مانند. این ژل در واقع کلسیم هیدروکسی آپاتاتیت است از یون های کلسیم و فسفات تشکیل شده است که به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارد. 

عوارض تزریق ژل رادیس

ژل رادیس غیر سمی است و واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند اما عوارض خاص خود را دارد. تورم، درد، خارش، قرمزی، کبودی و عفونت در محل تزریق از عوارض جانبی شایع تزریق در صورت هستند. تزریق اتفاقی در رگ های خونی هم ممکن است عوارض جانبی شدید تری از جمله ایجاد پوسته، اسکار، درد شدید، مشکلات بینایی و رنگ پریدگی پوست را ایجاد کند که برخی از آن ها می توانند دائمی باشند. تزریق ژل رادیس در دست ها هم علاوه بر عوارض یاد شده، می تواند یک سری عوارض دیگر مانند ایجاد توده در زیر پوست، مشکلات حرکتی و یا بی حسی در دست ها را ایجاد نماید. کسانی که سابقه ی حساسیت به رادیس دارند، کسانی که اختلالات انعقاد خون دارند، خانم های باردار یا شیرده و حتی افرادی که سابقه تبخال زدن در صورت و یا هر گونه عفونت پوستی فعال داشته نیز نباید رادیس تزریق کنند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها