تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین کرم برای درمان پوسته شدن صورت

تقریبا همه ی افراد آرزو دارند که پوستی نرم، یکدست و بدون هیچ عارضه ای داشته باشند؛ زیرا زیبایی و سلامت پوست صورت در زیبا جلوه کردن انسان بسیار موثر است. اما تعداد کمی از افراد به صورت طبیعی دارای چنین پوستی هستند و کرم یا محصول بهداشتی شگفت انگیزی که به تنهایی تمام مشکلات پوست را برطرف کند، وجود ندارد. بیشتر کسانی که دارای پوستی صاف و بدون نقص هستند، با رسیدگی و مراقبت پوست خود را این گونه حفظ کرده اند. به هر حال چنانچه شما نیز از مشکلات پوستی مانند پوسته شدن صورت رنج می برید بدانید که تنها نیستید و درصد زیادی از افراد فارغ از نوع پوستشان که ممکن است معمولی، چرب و یا خشک باشد، چنین وضعیتی را برای مدت کوتاه و یا به صورت مزمن و بلند مدت تجربه می کنند.

پوست پوست شدن صورت

پوست بدن و صورت دارای یک لایه ی محافظ است که به شکل طبیعی حاوی مقدار مشخصی چربی و رطوبت است. حال اگر میزان چربی و یا رطوبت این لایه محافظ پوست کم شود یا از بین رود، پوست دچار آسیب می شود و به این ترتیب سرعت مرگ سلولهای سطحی پوست افزایش می یابد و به جای اینکه پوست به آرامی سلول های مرده خودرا دفع کند، پوست پوست شدن صورت اتفاق می افتد. علاوه بر مورد ذکر شده، دلایل دیگری هم برای پوست پوست شدن صورت وجود دارد. قرار گرفتن در معرض دمای شدید، آفتاب سوختگی، تغییر سبک زندگی، کمبود برخی مواد مغذی مورد نیاز پوست در بدن، مصرف برخی داروها، آلرژی، ابتلا به بیماری های مزمن از جمله پسوریازیس و اگزما و … نیز میتوانند باعث پوست پوست شدن صورت شوند.

درمان پوسته شدن صورت

برای درمان این عارضه همانند سایر عوارض و بیماری های دیگری که برای بدن ایجاد می شود، لازم است که ابتدا عامل به وجود آورنده ای این وضعیت مشخص شود. چنانچه پای بیماری خاصی در میان نباشد، درمان پوسته شدن صورت کار سختی نیست و با مراقبت کردن از پوست صورت و تغییر یک سری عادات امکان پذیر است.

  • برای شستشوی صورت از مواد شوینده ی ملایم استفاده کنید.
  • رطوبت پوست را با مصرف کرم های مرطوب کننده افزایش دهید.
  • به صورت منظم و البته ملایم پوست خود را لایه برداری کند.
  • هنگام مواجهه با عوامل محیطی از قبیل نور خورشید، باد و سرما حتما از پوست خود محافظت کنید.
  • سیگارکشیدن را کنار بگذارید.
  • آب بیشتری بنوشید.
  • تغذیه خوبی داشته باشید.

علاوه برموارد گفته شده گاهی اوقات شستشوی پوست صورت با شامپوهای ضد شوره سر نیز اثرات خوبی برای رفع حالت پوست پوست صورت دارد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها