تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین سرم تقویتی مو برای زنان و مردان

موهایی که زیبایی و درخشندگی خود را بنا به دلایلی مثل تابش مداوم نورخورشید، آلودگی هوا، رنگ مو و … از دست داده اند، نیاز به ترمیم و تقویت دارند. سرم موها از جمله محصولاتی هستند که این دسته از نیازهای مو را برآورده می کنند. امروزه سرم موهای گوناگونی در بازار وجود دارد که افراد بر اساس نیاز های خود می توانند از میان آن ها مناسب ترین مورد را انتخاب کنند. تولید کنندگان سرم های تقویت مو در تولید محصولات خود حتی به تفاوت های ویژگی موی زنانه و مردانه هم توجه نموده و محصولاتی اختصاصی برای زنان و مردان تولید می کنند. بهترین سرم تقویتی مو سرمی است که بتواند به خوبی شکستگی های مو را باز کند، موها را نرم و یکنواخت کند، ماندگاری خوبی داشته باشد و اثرات محافظتی آن در برابر عوامل محیطی نامساعد از جمله نور خورشید در حد مطلوبی باشد.

مزایای سرم تقویتی مو

سرم موها با ایجاد لایه ای محافظ بر روی ساقه مو آن را در برابر عوامل محیطی نامساعد و آسیب دیدگی هنگام حالت دهی به موها با وسایل حرارتی محافظت می کنند. این لایه ی محافظ به حفظ رطوبت مو کمک می کند و از ایجاد الکتریسیته ساکن نیز جلوگیری می کند. سرم موها مانند کرم ها و واکس موها چرب نیستند و مثل ژل مو، موها را به هم نمی چسبانند بنابراین هنگام استفاده از آن ها در عین حال که حالت پذیری موها بهتر می شود، ظاهری غیر طبیعی پیدا نمی کنند. سرم مو برای انواع موهای فرد، صاف، وز، کوتاه، بلند و … قابل استفاده است و بر روی همه ی آن ها تاثیرات مثبتی دارد.

تقویت مو با داروهای تقویتی

برای تقویت موها علاوه بر استفاده از سرم تقویتی مو، داروهایی با اشکال و خاصیت های مختلف وجود دارد که به درمان مشکلات مو کمک می کنند. برخی از این داروها در واقع مکمل های تغذیه ای هستند که کمبود مواد مغذی مورد نیاز مو در بدن را جبران می کنند. آکوفن، زینک و پرفکتیل نمونه هایی از قرص های تقویت مو هستند. نوعی دیگر از داروهای تقویت مو هورمونی هستند و از ایجاد مشکلات هورمونی برای فولیکول های مو که موجب ضعیف شدن آن ها می شود، جلوگیری می کنند. قرص فیناستراید نمونه ای از این گونه داروهای تقویت مو است که گاهی اوقات پزشکان متخصص پوست و مو برای آقایان دچار ریزش مو آن را تجویز می کنند.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها