تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا لیزر موهای کمر امکان پذیر است؟

چرا لیزر موهای کرکی ضرر دارد؟

مسلما میدانید که این روزها تنها راهی که با استفاده از آن میتوان از شر موهای زائد خلاص شد، دستگاه لیزر می باشد. در واقع این دستگاه آنقدر نتایج خوبی را در اختیار مردم قرار داده که توانسته طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. اما مسئله ای که در این میان به وجود می آید این است که چرا لیزر موهای کمر باعث ایجاد درد می شود؟ دقت داشته باشید موهای ناحیه کمر بسیار کرکی می باشد و لیزر موهای کرکی نمیتواند نتیجه مطلوبی را از آن برای بیمار به همراه آورد. به همین دلیل تنها اشعه آن پس از عبور از آن نمیتواند بر روی ریشه موها اثرگذار باشد و بروز درد را پدید می آورد. از همین رو توصیه می شود که قبل از انجام کار مشورت های لازم را پزشک داشته باشید.

امکان لیزر موهای کمر

همانطور که میدانید این روزها برای از بین بردن تمام قسمت هایی از بدن که رویش موهای زائد دارد از لیزر استفاده می شود. در واقع این مسئله میتواند بیانگر این موضوع باشد که حتی برخی از نواحی که فکرش را هم نمیکنید با لیزر از بین خواهد رفت. اما این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می آید که آیا امکان لیزر موهای کمر وجود دارد؟ در واقع باید بدانید که این ناحیه به دلیل حساسیت بسیار بالایی که دارد و همچنین به دلیل اینکه از موهایی کرکی بهره مند می باشد نمیتواند گزینه مناسبی برای لیزر باشد زیرا نتیجه دلخواهی را برای افراد به دنبال نخواهد داشت.

مزایای لیزر موهای زائد

پس از اینکه در رابطه با لیزر موهای کمر توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم مسئله ای که به وجود می آید این است که آیا لیزر موهای زائد مزایایی را با خود به همراه دارد؟ از همین رو در این رابطه در نظر داریم تا توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم تا با آگاهی بیشتری به سمت آن سوق پیدا کنید: هزینه مناسبی را برای افراد به همراه دارد پوستی صاف و لطیف را برای بیماران پدید می آورد. شما را به طور کامل از شر موهای زائد خلاص می کند هیچگونه عوارضی را به دنبال ندارد

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها