تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آنچه باید درباره تزریق ژل در گردن بدانید

از آنجایی که پوست گردن بسیار حساس تر از پوست سایر نواحی بدن است، خیلی بیشتر تحت تاثیر عواملی همچون افزایش سن، نور خورشید، افزایش وزن و … قرار گرفته و سریع تر آثار پیری را نشان می دهد. اغلب افراد در سنین حدود 40 سالگی شاهد نمایان شدن خصوط چین در پوست زیر چانه و گردن خود هستند. در دنیای امروز روش های مختلفی برای رفع خطوط چین و چروک گردن وجود دارد. لیفت گردن با جراحی یکی از رایج ترین روش های جوانسازی گردن است؛ البته روش های بدون جراحی همچون تزریق ژل در گردن نیز می توانند تا حدودی مشکلات چین و چروک گردن را برطرف کنند. 

کاربرد تزریق ژل در گردن

برای تزریق ژل جهت جوانسازی و رفع چروک گردن، ژل هیالورونیک اسید کاربرد فراوانی دارد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی هم در پوست ما وجود دارد و در حالت طبیعی توسط فیبروبلاست ها تولید می شود. این ماده نواحی بین سلولی را پر نموده و محیطی مناسب برای سلول های پوستی فراهم می کند و بسیاری فواید دیگر نیز برای پوست دارد. با گذشت زمان و افزایش سن میزان هیالورنیک اسید پوست کاهش می یابد و به این ترتیب تشکیل چین و چروک های پوستی تسهیل می گردد که این مسئله در مورد گردن نیز صادق است . برای متوقف کردن پروسه ی چروک شدن پوست گردن می توان تزریق مقادیر جزئی از این ماده را در نواحی مورد نظر انجام داد و به پوست گردن ظاهری جوان تر بخشید. 

عوارض و خطرات تزریق ژل گردن

چنانچه تزریق ژل در گردن توسط پزشکان صورت گیرد و از مواد اولیه ی استاندارد و با کیفیت استفاده شود، تزریق ژل هیالورنیک اسید اثرات و عوارض جانبی خطرناکی ندارد.  مواردی همچون ورم، کبودی، خونریزی، قرمزی و ایجاد توده یا برآمدگی از عواض رایج تر تزریق ژل هیلورنیک اسید هستند. از عواض نادرتر این روش هم می توان  به  واکنش های آلرژیک، عفونت، کیست، واکنش های التهابی، تغییر رنگ پوست، جابجایی مواد تزریق شده در زیر پوست و انسداد عروقی اشاره نمود. تزریق این ژل برای همه ی افراد توصیه نمی شود و در مواردی مانند ابتلا به بیمارهای خود ایمنی، حساسیت به مواد مورد استفاده برای تزریق، حساسیت به کلوئید ها، عفونت باکتریایی پوست، ویروس هرپس، بارداری، شیردهی و نوجوانان زیر 18 بایستی روش های دیگری برای درمان چین و چروک گردن مورد استفاده قرار گیرد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها