تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

خواص شیر برای پوست

زیبایی و سلامتی پوست نشانه ای از سلامتی درونی بدن است و مواد غذایی که مصرف می کنیم دروضعیت پوستمان نقش دارند. شیر از جمله مواد غذایی است که خواص زیبای برای پوست دارد . خوردن یا استعمال موضعی شیر برای پوست فواید زیادی دارد و از این رو در بسیاری از دستورالعمل های زیباسازی و جوانسازی پوست شیر به کار رفته است. در ساخت بسیاری از محصولات آریشی موجود در بازار هم شیر به کار می رود . گنجاندن شیر در رژیم غذایی روزانه  نیزعلاوه بر کمک به تقویت و حفظ سلامتی عمومی بدن در شادابی پوست هم نقش دارد. 

تأثیر شیر برای پوست

پاک کنندگی شیر مثال زدنی است و بسیاری از متخصصان زیبایی توصیه می کنند که از شیر به عنوان پاک کننده روزانه ی خود استفاده کنید. اثر پاک کنندگی شیر در عین حال که ملایم است، موثر نیز می باشد و می تواند چربی اضافه ی پوست و همچنین مواد آرایشی که روی پوست باقی می مانند را به خوبی پاک کند. یکی دیگر از اثرات شیر ، لایه برداری پوست است. این ماده ی ارزشمند حاوی اسید لاکتیک است که  معمولا در ترکیبات لایه بردارهای شیمیایی نیز وجود دارد؛ منتها نحوه ی لایه برداری شیر بسیار ملایم تر از لایه بردارهای شیمیایی و اسید های میوه ها بوده و موجب التهابات پوستی نمی شود. شفافیت، نرمی، محو شدن چین های ریز و کوچک شدن منافذ گشاد و نمایان پوست از دیگر اثرات مثبتی هستند که افراد با استعمال موضعی شیر بر رو پوستشان خواهند دید. 

جوانسازی پوست با یخ شیر

روش های متنوعی برای زیباسازی پوست صورت وجود دارد ولی به هر حال بیشتر افراد ترجیح می هند که با مواد طبیعی که هم ارزان تر هستند و هم عوارض جانبی کمتری دارند، به پوست خود رسیدگی کنند. خانم های ژاپنی برای بهره بردن از  خواص شیر برای پوست خود، یخ شیر درست می کنند. مالیدن یخ شیر بر روی پوست  موجب جوانسازی آن می شود.. برای درست کردن تکه های یخ شیر کافی است که شیر را به تنهایی و یا با ترکیب موادی همچون شیر نارگیل، آب برنج و … درون قالب یخ بریزید و در فریز بگذارید تا یخ ببندد. می توانید هر شب قبل از خواب از یخ شیر هایی که خودتان درست کرده اید بر روی پوست خود بمالید. مداومت بر انجام این کار باعث طراوت و شادابی پوستتان خواهد شد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها