تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا لیزر کردن موهای زائد باعث نازایی می شود؟

آیا لیزر سرطان زاست؟

همانطور که میدانید امروزه لیزر نقش بسیار زیادی در زندگی انسان ها دارد و توانسته جایگاه ویژه ای را برای خود تدارک ببیند. در این راستا باید بگوییم که یکی از مورادی که افراد از آن استفاده می کنند لیزر کردن موهای زائد می باشد. در واقع لیزر به راحتی میتواند بر روی فولیکول های مو تاثیر بگذارد و انها را از بین ببرد. اما آیا لیزر سرطان زاست؟ این سوال اکثر کسانی است که از این دستگاه استفاده می کنند. در این رابطه باید بگوییم که تاکنون هیچ نشانه ای از سرطان و حتی بیماری در کسانی که از این دستگاه برای رفع موهای زائد استفاده کرده اند دیده و گزارش نشده است. 

نواحی مناسب لیزر موی زائد

مطمئنا میدانید وقتی افراد از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند تقریبا میدانند که نتیجه دلخواه خود را دریافت می کنند و به طور کلی هیچ موی زائدی در ناحیه مورد نظر رشد نمی کند. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که کدام نواحی مناسب ترین ناحیه برای لیزر کردن موهای زائد می باشد؟ اکثر پزشکان بر این عقیده هستند که زیربغل و پا یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید استفاده کنید زیرا به راحتی به درمان جواب داده و فولیکول های مو در سست ترین حالت خود قرار دارد و به راحتی از بین خواهد رفت.

عوارض لیزر موهای زائد در بارداری

اکثر افرادی که لیزر موهای زائد انجام داده اند میدانند که این عمل هیچگونه عوارضی را با خود به دنبال ندارد. اما مسئله ای که بسیاری از پزشکان به آن اشاره می کنند این است که در دوران بارداری از لیزر استفاده نکنید زیرا این امکان وجود دارد که اشعه حاصل از آن بر روی نوزاد تاثیر بگذارد هر چند این مسئله به اثبات نرسیده و تنها در حالت یک فرضیه باقی مانده است اما برای اطمینان بیشتر و پیشگیری انجام ندادن آن بهترین گزینه است. 

لیزر کردن موهای زائد در نازایی تاثیر دارند؟

مطمئنا این مسئله توسط بسیاری از پزشکان مورد بررسی قرار گرفته است اما باید بگوییم که تاکنون هیچ گزارشی از این مسئله به جامعه پزشکی گزارش نشده است. از همین رو باید بگوییم که با خیالی آسوده به سراغ لیزر موهای زائد بروید و برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید. و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. اما دقت داشته باشید که حتما نزد یک پزشک متخصص برای لیزر مراجعه کنید تا آسیبی از نظر سوختگی به پوست بدن شما وارد نشود.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها