تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا درمان پوست و مو شامل بیمه درمانی می شود؟

هنگامی که پوست یا موی فرد دچار عارضه ای می گردد ، با مراجعه به مراکز و کلینیک پوست و مو تخصصی می تواند به طور موثر و تخصصی از خدمات درمانی و زیبایی این کلینیک ها بهره مند گردد. سئوالی که برای مراجعه کنندگان به مراکز تخصصی پوست و مو همواره وجود دارد، این است که به صورت کلی آیا درمان پوست و مو شامل بیمه درمانی می شود و اینکه آیا بیمه تکمیلی شامل پوست میشود ؟

برای پاسخ دادن به این سئوال باید چند نکته را مورد توجه قرار داد:

  • بیمه ها با دریافت هزینه ماهانه یا سالانه از شخص، او را در برابر بروز بیماری های مختلفی تحت پوشش قرار می دهند و اما جهت اطلاع از خدمات تحت پوشش بیمه ی مورد نظر، فرد  باید به سازمان یا شرکت بیمه ی مربوطه مراجعه نماید.
  • اگر داروی پوستی یا مویی تجویز شده، مجاز و دست ساز نباشد، در سقف ویزیت و دارو توسط شرکت های بیمه قابل پرداخت است.
  • بسته به نوع پوشش بیمه ی مورد نظر فرد، اگر پوشش ویزیت و دارو تعیین شده باشد، داروهای مربوط به پوست و مو تا حدودی قابل پرداخت خواهند بود.
  • به طور کلی بیمه ها ، هزینه برخی از عمل های ترمیمی را پرداخت خواهند کرد، اما عمل هایی که جنبه ی زیباسازی دارند، را پرداخت نخواهند کرد.

آیا بیمه تکمیلی شامل پوست میشود؟

 

کدام یک از درمان های پوست و مو شامل بیمه درمانی خواهند شد؟

در پاسخ به این سئوال که آیا درمان پوست و مو شامل بیمه می شود؟ می توان گفت که بیمه ها تنها درمان هایی از پوست و مو را پوشش خواهند داد که جنبه ی ترمیمی دارند ، یعنی انجام چنین درمانی به خاطر سلامت و در خطر بودن جان بیمار و مشکلات آن انجام می شود.

از آنجا که انجام عمل ها و انواع جراحی زیبایی پوست و مو همواره با هزینه های سنگینی انجام می شود و بیمه درمانی نیز در مقایسه با این هزینه ها ، هزینه بسیار کمتری را دریافت می کند ، پوشش عمل های زیبایی که همواره گران قیمت هستند را متقبل نخواهد شد.

اگر چه برخی بیمه های تکمیلی ممکن است برخی درمان های پوست و مو که شامل ویزیت و دارو است، را پوشش دهند، اما هرگز درمان ها و عمل های زیبایی گران قیمت را پوشش نخواهند داد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها