تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ماسک صورت پاکسازی پوست آقایان و شفاف شدن پوست

آقایان نیز مانند خانم ها علاقه دارند تا پوست صورت شان روش تر و شفاف تر از آنچه هست باشد زیرا معمولا مردان به دلیل کار بیرون از منزل بیشتر در معرض نور آفتاب و آلودگی های محیطی قرار می گیرند و به همین دلیل پوست آنها بیشتر دچار کدری و تیرگی می گردد، ماسک های خانگی بسیاری وجود دارد که استفاده هفتگی و مداوم آنها برای مردان موجب می گردد تا شفافیت پوست آنها بهتر گردد اما استفاده از لایه بردار های شیمیایی و بی فایده تجاری گاهی بر مشکلات پوستی افزوده خواهد کرد حال باید دید بهترین ماسک های صورت برای رفع تیرگی پوست صورت مردان، پاکسازی پوست آقایان و شفاف سازی پوست صورت مردان چه ماسک هایی می باشند.

شفاف سازی پوست صورت مردان

شفاف سازی پوست آقایان

قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب یکی از دلایل شایع تغییر رنگ و تیره شدن پوست آقایان می باشد که مردان به دلیل اینکه کمتر از ضد آفتاب ها استفاده می نمایند بیشتر دچار تیرگی پوست و آسیب های پوستی بر اثر تابش آفتاب می گردند، شفاف سازی پوست مردان با استفاده از لایه بردارهای خانگی در طول هفته کمک شایانی به رفع تیرگی پوست خواهد کرد و پوست را تا چند درجه روشن و شاداب خواهد نمود. این در حالی است که روش های مکانیکی مانند میکرودرم ابریژن بسیار سریعتر عمل می کنند.

ماسک پاکسازی و شفاف سازی پوست

لایه برداری پوست با لیموی تازه به عنوان یک روشن کننده طبیعی که حاوی اسید هیدروکسی می باشد باعث روشن شدن طبیعی پوست و پاکسازی پوست از سلول های مرده می شود ، استفاده از سیب زمینی ، زرد چوبه، ماسک آلوئه ورا، آب نارگیل تازه ، ماسک عسل و لیمو ، ماسک ماست ، گلاب، و ماساژ پوست آقایان با این مواد به دلیل داشتن آنزیم های لازم بهترین لایه برداری برای پوست خواهد بود و با از بین رفتن لایه های خشن پوست پوستی شفاف و تازه برای آقایان ایجاد خواهد شد.

ماسک صورت پاکسازی پوست آقایان

چگونه پوست خود را سفید کنیم (مردانه)

اگر سوال شما این است که چگونه پوست خود را سفید کنیم (مردانه) در پاسخ می توان گفت استفاده از ماسک انواع میوه ها مانند خیار، سیب زمینی، سیب و هلو به عنوان خنک کننده بعد از تابش شدید آفتاب تا حد زیادی حرارت پوست را از آن خارج خواهد کرد و مانع از تیرگی بیشتر پوست خواهد شد، اما طبق نظر پزشکان متخصص پوست بهترین روش برای جلوگیری از تیرگی پوست و شفاف شدن پوست استفاده از ضد آفتاب قبل از خروج از منزل می باشد زیرا این ضد آفتاب ها تا حد زیادی اشعه های مضر آفتاب را دفع خواهند کرد و مانع از تغییر رنگ پوست خواهند شد.

برای دریافت خدمات جوانسازی پوست و استعلام قیمت جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها