آیا لیزر موهای زائد پشت و کمر درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد پشت و کمر درد دارد؟

موهای زائد پشت و کمر اغلب اوقات بیشتر در مردان به دلایل ژنتیکی ظاهر می گردند و تراشیدن موها فقط به طور موقت مشکل وجود این موها را رفع می نماید و در رفع آنها به طور دائم  هیچ کمکی نخواهد کرد، تراشیدن موی کمر مردان توسط خود آنها امر مشکلی می باشد و دسترسی به این نقطه از بدن جهت رفع موهای زائد آن بسیار دردسر ساز می باشند بنابراین بسیاری از مردان به فکر لیزر این موها خواهند افتاد تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوند اما آیا لیزر موهای زائد پشت و کمر درد دارد.

موهای زائد پشت

موهای زائد و پشت برای مردان بسیار ناخوشایند می باشند و استفاده از کرم های موبر و تراشیدن آنها هیچ تاثیری ور کاهش این موها نخواهد داشت و تنها راه رهایی از این موها لیزر درمانی می باشد.

هزینه لیزر موهای زائد کمر

هزینه لیزر هر ناحیه از بدن طبق وسعت و اندازه بدن محاسبه می گردد و چون موهای زائد کمر به دلیل وسیع بودن این ناحیه در مردان بیشتر از سایر نقاط می باشد هزینه لیزر این ناحیه بیشتر  از سایر نقاط خواهد بود و جلسات درمانی باید تا رفع کامل موها ادامه داشته باشد.

درد لیزر درمانی موهای زائد کمر

فرآیند لیزر درمانی موهای زائد در هر ناحیه از بدن با درد و سوزش بسیار کمی در سطح پوست همراه می باشد که معمولا بیماران این نوع از درد را تحمل خواهند کرد  اما در برخی از مراکز لیزر درمانی برای کاهش درد قبل از انجام لیزر از بی حسی های موضعی در محل درمان استفاده می نمایند تا درد در این ناحیه کاهش پیدا کند. لیزر درمانی روشی کاملا موثر و کارآمد برای رفع دائمی و کاهش موهای زائد در تمام نواحی بدن می باشد که هم در مردان و هم در زنان کاربرد دارد و از این روش برای از بین بردن موهای زائد در نواحی پشت لب، زیر بغل، ران ها، دست ها و گونه و گردن استفاده می شود، تنظیم امواج دستگاه لیزر در هر بیماری با توجه به نوع پوست و ضخامت موها و ناحیه تحت درمان انجام می گیرد و به کارگیری روش لیزر درمانی به دلیل عوارض آن که بر اثر عدم تنظیم دقیق دستگاه ممکن است به سوختگی پوست منجر شود حتما باید توسط متخصص پوست انجام گیرد. در رفع موهای زائد پشت و کمر تعداد جلسات درمانی به تراکم موها و ناحیه تحت درمان  و به نوع مو و رنگ پوست نیز بستگی دارد و معمولا به تعداد جلساتی بین ۳ تا ۸ جلسه لیزر درمانی برای رفع کامل موهای زائد کمر نیاز می باشد . کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد ایران نوین