تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

با موهای زائد روی بینی چه کنیم؟

همه ما به دنبال بهترین روش برای از بین بردن مو‌های زائد نواحی مختلف بدن و به طور خاص صورت هستیم. مو‌های زائدی که روی بینی رشد می‌کنند، خصوصاً موی بینی زنان، زیبایی چهره ما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهند. البته این روز‌ها روش‌های متعدد و بی‌خطر مثل لیزر مو‌های زائد تا حد زیادی مواجهه با این مشکل را آسان کرده‌اند.
کادر مجرب ما در کلینیک ایران نوین نیز این خدمات را با استفاده از بهترین دستگاه‌های روز دنیا، مثل لیزر الکساندرایت و لیزر دایود، به شما ارائه می‌دهند. اما آیا روش‌ها و درمان‌های دیگری نیز برای متوقف کردن رشد مو‌های روی بینی وجود دارند؟ با ادامه این مطلب همراه شوید تا اطلاعات بسیار خوبی برای از بین بردن مو‌های زائد روی بینی بدست‌آورید.
عوامل بسیاری نظیر؛ تغییرات هورمونی، مصرف برخی داروها، زمینه ارثی و ژنتیکی و غیره موجب پیدایش این موها می گردد که در زنان و مردان شایع هستند.

علت موی روی بینی

اگر به دنبال علت موی روی بینی هستید باید بگوییم رویش موی زائد روی بینی در بسیاری از موارد کاملا نرمال است. این مو‌ها ممکن است از سن خاصی به بعد شروع به رشد کنند. بنابراین رشد مو‌های زائد در این ناحیه اصلا نگران‌کننده نیست. جالب است بدانید پوست صورت حاوی تعداد قابل ملاحظه‌ای فولیکول می‌باشد که گاهی از سایر نواحی بدن نیز بیشتر است. اما مو‌های زائد روی صورت و بینی گاهی به دلیل نازک بودن چندان به چشم نمی‌آیند.
از آنجایی که موی بینی زنان زیبایی آن‌ها را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهد همیشه به دنبال روش‌های دائمی برای از بین بردن آن‌ها هستند. مو‌های زائدی که نوک بینی ما رشد می‌کنند وظیفه جذب آب هنگام تعریق پوست صورت و تنظیم دمای بدن را به عهد دارند. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که این مو‌ها به دلایل متعدد مثل دلایل هورمونی ضخیم‌تر شده و به چشم می‌آیند. در چنین شرایطی بهتر است به دنبال بهترین روش برای از بین بردن دائمی مو‌های زائد روی بینی باشید.

بهترین راه برای از بین بردن موهای بینی

اگر شما نیز به دنبال بهترین راه برای از بین بردن مو‌های بینی خود می‌گردید بهتر است بدانید که تنها نیستید. از دیرباز تا کنون از بین بردن این مو‌ها برای افراد چالش برانگیز بوده و روش‌های مختلفی را امتحان کرده‌اند. تکنیک‌های متعددی برای از بین بردن موی بینی زنان و مردان وجود دارد که در ادامه به برخی از متدوال‌ترین و بی‌خطرترین آن‌ها خواهیم پرداخت:
شیو کردن: شیو کردن و یا تراشیدن مو یکی از سریع‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های از بین بردن مو‌های زائد روی بینی است. اما مو‌های زائد شیو شده خیلی زود دوباره رشد می‌کنند و نمایان می‌شوند. شما ممکن است حتی مجبور باشید هر روز و یا یک روز در میان موی بینی را شیو کنید که کم کم به کاری خسته‌کننده تبدیل خواهد شد.
استفاده از موچین: می‌توانید موی روی بینی را با استفاده از یک موچین از بین ببرید. البته به شرطی که تعداد این مو‌ها بسیار کم و قابل مشاهده باشد. اگر مو‌های روی بینی شما زیاد است، بهتر است روش دیگری را برای از بین بردن آن امتحان کنید.
لیزر مو‌های زائد: لیزر مو‌های زائد روی بینی روشی بی‌خطر و تقریباً دائمی است که شما را برای همیشه از شر مو‌های زائد خلاص می‌کند. لیزر را می توان بهترین راه برای از بین بردن موهای بینی دانست. فراموش نکنید برای بهره‌گیری از لیزر به کلینیک معتبر مراجعه کنید و تحت نظر پزشک این کار را انجام دهید.
الکترولیز: الکترولیز هم یکی از روش‌های دائمی از بین بردن مو‌های زائد روی بینی است که توسط متخصص انجام می‌شود. اما این روش ممکن است کمی دردناک باشد و برای نواحی حساس بدن به کار نیاید.

موهای زائد روی بینی

در رابطه با از بین بردن موهای روی بینی می توان عنوان نمود که این موها ضخیم، مشکی و بلند هستند و حتی ممکن است که به قسمت های پایین تر نیز برسند و موجب خجالت زدگی فرد می شوند .

درمان موهای زائد روی بینی

به جز موارد قبلی می توانید برای از بین بردن موهای روی بینی از چسب های موبردار نیز استفاده نمایید.

 

 

استفاده از چسب های موبردار است که در دو نوع گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرند که نوع سرد به دلیل چسبندگی بیشتر، مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده در همه جا از نوع گرم آن، بیشتر کارایی دارد، برای استفاده از این نوع چسب ها، لازم است که فرد ابتدا صورت خود به خوبی شست و شو نماید تا هر گونه آلودگی و چربی از روی بینی برداشته شود، سپس چسب بر روی پوست بینی قرار داده شده و موها را از ریشه بیرون خواهد آورد. افراد با پوست های حساس نباید از روش چسب های موبردار به دفعات متعدد استفاده کنند، زیرا امکان آسیب به مویرگ ها و ایجاد خراش های کوچک بر روی پوست بینی وجود دارد.

نکات مهم در مورد کم کردن موهای زائد روی بینی

برای از بین بردن موهای زائد روی بینی لازم است درمان کامل طی چند جلسه صورت پذیرد تا کلیه موها وارد فاز رویشی شده و بیشترین مقدار ملانین را تولید کنند، با این کار لیزر درمانی موهای زائد به بهترین شکل انجام خواهد شد و مو به طور کلی از بین خواهد رفت.

موهایی که در فاز استراحت یا همان خواب قرار دارند، کمترین ملانین موجود را خواهند داشت، از این رو طی جلسات متعدد با فاصله ی 4 هفته الی یک ماه به کلیه موهای زائد فرصت داده می شود تا از فاز استراحت وارد فاز رویشی شوند. با از بین بردن موهای زائد روی بینی، منافذ باز پوست روی بینی برطرف شده، نقطه های سیاه رنگ روی بینی از بین می روند و پوست بینی صاف و شفاف خواهد شد، از این رو پوست بینی ظاهری جوان و تمیز پیدا خواهد کرد.

کلام آخر
مو‌های زائد ممکن است در نواحی مختلف صورت و بدن، از جمله بینی، رشد کنند. موی بینی زنان و مردان گاهی چنان تیره و ضخیم می‌شود که باید برای از بین بردن آن‌ها فکری کرد. مو‌هایی که روی بینی رشد می‌کنند را می‌توان از طرق مختلف از بین برد. روش‌های متعددی مثل شیو کردن و یا استفاده از موچین برای این کار وجود دارد، اما معمولاً بهترین روش برای از بین بردن مو‌های بینی لیزر می‌باشد. با استفاده از لیزر مو‌های زائد شما می‌توانید مو‌های روی بینی را به طور دائم از بین ببرید. فراموش نکنید لیزر مو‌های زائد بینی معمولاً به چندین جلسه درمانی نیاز دارد تا نتیجه لازم را در پی داشته باشد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

منابع:
healthline

اشتراک‌گذاری

یک پاسخ

  1. چرا باید روی بینی مو دربیاد اخه من نمیفمم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها