آیا عوارض prp صورت دائمی است؟

آیا عوارض prp صورت دائمی است؟

در درمان ریزش مو و کم پشتی آن نگرانی متداولی که برای همه افراد وجود دارد عوارض استفاده از روشهای درمانی می باشد و گاهی وجود همین عوارض باعث می گردد تا افراد از درمان خود خودداری نمایند یا درمان را نیمه کاره رها نمایند البته در تمام موارد درمانی اگر درمان توسط متخصص انجام گیرد عوارض پس از درمان به حداقل خود خواهد رسید و نتایج بهتری از درمان برای فرد حاصل خواهد شد اما در اینجا باید ببینیم آیا عوارض prp صورت دائمی است ؟ گاهی روش prp ممکن است برای تقویت فولیکول موی ابرو و مژه یا ریش مردان صورت گیرد و تزریق در این نواحی انجام شود و در این مورد نگرانی وجود داشته باشد که ممکن است باعث ایجاد عوارضی در فرد گردد.

دلایل روش prp صورت

ابرو و مژه افراد بنا به دلایل مشترکی ممکن است مثل نواحی سر دچار ریزش گردند همچنین این ریزش ممکن است در ریش مردان به صورت سکه ای ظاهر گردد و فرد اقدام به تزریق prp  نماید.

عوارض prp برای صورت

در رابطه با عوارض prp صورت می توان عنوان نمود که پس از انجام prp  در نواحی مختلف چه سر و چه صورت ممکن است پوست کمی بر افروخته و ملتهب گردد وجود التهاب پوست بعد از انجام روش prp کاملا طبیعی می باشد و در اغلب اوقات این التهاب بعد از ۲۴ ساعت رفع خواهد شد و دائم نخواهد بود اما اگر در موارد نادری این التهاب بعد از مدتی از بین نرود و ورم و التهاب باقی بماند فرد باید مجددا به پزشک معالج خود مراجعه نماید. در روش prp صورت چون از خون خود فرد در تزریق استفاده می گردد امکان ایجاد حساسیت در فرد پایین خواهد بود و این حساسیت حالت مقطعی و گذرا خواهد داشت. عوارض ناشی از درمان افراد تا حد زیادی ریشه روانی دارند و اگر فرد از استرس دوری داشته باشد بسیاری از عوارض درمانی برای وی به وجود نخواهد آمد ، حفظ خونسردی و صبر و بردباری در درمان مشکلات پوست و مو نقش به سزایی ایفا می نماید و وجود استرس خود منشاء بسیاری از مشکلات مربوط به پوست و مو می باشد. افرادی که از روش prp در درمان ریزش مو و یا کاشت مو استفاده می نمایند نیاز به دوره استراحت ندارند و می توانند فعالیتهای روزمره و عادی خود را انجام دهند و پزشک فقط به آنها توصیه خواهد کرد که تا چند روز از شستشوی محل انجام عمل prp خودداری کنند. کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین