همه چیز درباره ی لیپوماتیک سینه در زنان و مردان

همه چیز درباره ی لیپوماتیک سینه در زنان و مردان

توجه به زیبایی امری است ذاتی که به نوعی در همه ی انسان ها وجود دارد به همین علت همه ی افراد به نوعی تلاش میکنند تا در زندگی زیباییشان را به روشی افزایش دهند.یکی از مرسوم ترین روش ها که امروزه برای رسیدن به زیبایی شاهد آن هستیم جراحی های زیبایی است که روز به روز افزایش پیدا میکنند و بعضا ضروری به نظر میرسند. لیپوماتیک سینه جزء یکی از متداول ترین روش های جراحی سینه است که افراد زیادی آن را انجام میدهند.این عمل جراحی میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس در مردان و زنان شود و فشار روانی وارده را کاهش دهد.

اما لیپوماتیک سینه چیست؟

لیپوماتیک به روشی از جراحی گفته میشود که در آن جراح با برداشتن چربی های اضافی به کم کردن حجم قسمت خاصی از بدن میپردازد.در لیپوماتیک سینه هم دقیقا همین اتفاق می افتد و با عمل جراحی و برداشتن چربی های اضافی در بافت سینه شاهد کوچک شدن این عضو خواهیم بود.این عمل با ایجاد برش های کوچکی در محل مورد نظر انجام میپذیرد و دوران بهبود پس از عمل بسیار کوتاه خواهد بود. قطعا این روش یکی از بهترین روش هایی خواهد بود که مشکلات ناشی از بزرگی سینه در مردان و زنان را بدون کمترین عارضه برطرف خواهد کرد.

در چه مواردی باید از لیپوماتیک سینه استفاده کنید؟

همانطور که گفتیم لیپوماتیک سینه میتواند مشکلات ناشی از بزرگی حجم سینه را تا حد زیادی کاهش دهد و مرتفع سازد.قطعا در موارد زیادی تحمل این مشکلات برای بیمار سخت خواهد بود و بیمار مجبور خواهد بود این عمل را انجام دهد که علاوه بر زیبایی فواید دیگری هم خواهد داشت. بزرگی سینه میتواند مشکلات زیادی مانند دردهای عضلانی را برای فرد در بر داشته باشد.یکی از دردهایی که به صورت مکرر گزارش میشود درد شانه و گردن است که انجام یک سری فعالیت ها را با مشکل مواجه میکند.همچنین کمر درد و گرفتگی عضلات پشت هم در بعضی از بیماران مشاهده خواهد شد. در صورتی که فرد به بزرگی سینه مبتلا باشد و لیپوماتیک سینه انجام ندهد قطعا با مشکلاتی مانند عفونت های پی در پی در زیر سینه ها روبرو خواهد شد که این به دلیل تعریق و جریان نداشتن هوا در قسمت مورد نظر خواهد بود.علاوه بر این بیماران به علت مشکلات زیبایی و راضی نبودن از اندام خود ممکن است دچار گوشه گیری و مشکلات روحی شوند. در صورتی که شما هم دچار بزرگی حجم سینه باشید قطعا یکی از بهترین روش های برای شما لیپوماتیک سینه خواهد بود. البته قبل از هر چیز باید شرایط کافی را برای انجام این عمل داشته باشید مثلا در سنی قرار داشته باشید که سینه تان در حال رشد نباشد و مشکل خاصی از نظر جراحتان وجود نداشته باشد.   منبع: کلینیک تناسب اندام ایران نوین