تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

خطرات اکستنشن مژه در بارداری چیست؟

خطرات اکستنشن مژه در بارداری

افراد زیادی به دلایل مختلف علاقه مند با انجام اکستنشن مو و مژه می باشند و شاید از عوارض و مشکلات بعد از اکستنشن آگاه نباشند در بین این افراد درصد بالایی خانم ها می باشند که به دلیل توجه به ظاهر خود اغلب متقاضی انجام اکستنشن هستند اما باید دید خطرات اکستنشن مژه برای زنان باردار دارد؟ اکستنشن مژه در بارداری و همچنین به طور کلی فقط در موارد خاصی برای افراد توسط پزشک تجویز می گردد و به دلیل ایجاد حساسیت روش مناسبی برای درمان کم پشتی مو نخواهد بود. معمولا پزشک متخصص زنان به خانم های باردار توصیه می نماید به دلیل حساسیت زمان بارداری مخصوصا در ماه های اول بارداری به سراغ رنگ مو و مواد شیمیایی و غیر طبیعی نروند چون به دلیل رشد جنین ممکن است این مواد جذب بدن شوند و مانع رشد و تکامل جنین گردند و جنین دچار آسیب و ناهنجاری گردد.

 

آیا کاشت مژه در بارداری ضرر دارد؟

خطرات اکستنشن مژه برای زنان باردار بیشتر از افراد دیگر خواهد بود زیرا به دلیل ایجاد حساسیت بعد از انجام اکستنشن ممکن است به جنین آسیب وارد گردد.

کاشت مژه در بارداری

 

زنان بارداری که خود سابقه آلرژی و حساسیت دارند اگر اقدام به اکستنشن مژه نمایند این حساسیت تشدید خواهد شد و مصرف داروهایی که برای رفع آلرژی توسط پزشک تجویز می گردد ممکن است برای جنین ایجاد ناهنجاری نماید.

 

جهت اکستنشن مژه پزشک چه توصیه ای برای زنان باردار دارد؟

پزشک متخصص زنان همیشه به زنان باردار توصیه می نماید که جهت انجام اکستنشن یا هر عمل زیبایی باید تا پس از زایمان صبر نمایند زیرا به دلیل شرایط بارداری و حساسیت جنین به مواد شیمیایی نمی توان خطر ریسک این نوع امور را در زمان بارداری پذیرفت. عوارض کاشت مژه برای زنان باردار به مراتب بیشتر از توجه به زیبایی و کم پشتی مژه ها خواهد بود و نباید به دلیل خود خواهی سلامت جنین را فدای این نوع امور کرد.

اکستنشن مژه در بارداری

 

استفاده از مواد شیمیایی جهت آرایش و رنگ کردن مو نیز توسط پزشک برای زنان باردار منع شده است  زیرا این مواد شیمیایی به جنین منتقل می گردد ک مانع رشد مناسب او شده و گاها سبب سقط جنین نیز می گردد. مشکلات پوست و مو در زنان باردار باید تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو و با مشورت پزشک زنان درمان گردد و زنان باردار نباید در زمینه وجود این مشکلات به طور خودسرانه اقدام نمایند یا از راهنمایی افرادی کمک بگیرند که هیچ زمینه تخصصی در امور مربوط را ندارند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها