لیپوماتیک تخصصی رادر بهترین کلینیک جراحی لاغری تجربه کنید

لیپوماتیک تخصصی رادر بهترین کلینیک جراحی لاغری تجربه کنید

لیپوماتیک تخصصی روشی است که به منظور حذف چربی های اضافی بدن و لاغری و تناسب اندام به کار می رود. روش های لاغری و ساکشن چربی های اضافی که در قدیم به کار می رفتند خطرات زیادی به همراه داشتند؛ با ابداع دستگاه های جدید لیپوماتیک، مشکلاتی که در روش های قبلی برای بیمار ایجاد می شدند برطرف شده و عوارض عمل زیبایی به حداقل رسید. سیستم های جدید لیپوماتیک نقش بسیار پر رنگی در کاهش عوارض عمل، حفظ زیبایی ظاهری پوست و رسیدن به نتیجه مطلوب ایفا می کند. اساس کار سیستم های مدرن لیپوماتیک تخصصی بر مبنای عملکرد کانولای هوشمند است؛ کانولا در این مدل دستگاه ها به صورت چرخشی عمل می کنند و هنگامی که در بافت چربی قرار می گیرند موجب ارتعاش و ساکشن همزمان چربی ها می شوند. عوارضی نظیر آمبولی یا شل شدگی پوست در این روش مشاهده نخواهد شد.

استفاده از لیپوماتیک تخصصی چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از دستگاه های لیپوماتیک تخصصی برای لاغری و تناسب اندام عبارتند از: انتخابی بودن عمل برای عضو خاص، عدم آسیب به بافت های خونی و لنف ها، کاهش کبودی های و تورم های پوست پس از عمل، به حداقل رسیدن افتادگی پوست، عدم درد زیاد در ناحیه عمل، دوره نقاهت کوتاه. یکی از مهم ترین مزایای لیپوماتیک با دستگاه های هوشمند این است که به دلیل مجهز بودن کانولا به تکنولوژی هوشمند، چنانچه سر کانولا در طول عمل لیپوماتیک به بافت هایی غیر بافت چربی برخورد کند،حرکت آن موقف می شود و از این جهت آسیبی به بافت های غیر از چربی وارد نمی شود. دستیابی به زیبایی ظاهری، تناسب اندام و لاغری موضعی هدف تمام کسانی است که برای لیپوماتیک تخصصی به بهترین کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. مراقبت های قبل و بعد از عمل، مشاوره تخصصی، آگاهی از عوارض عمل و هزینه ها، مواردی هستند که باید برای افراد متقاضی لیپوماتیک به خوبی شرح داده شوند. لیپوماتیک تخصصی در بهترین کلینیک جراحی لاغری یعنی برخورداری از خدمات کامل مشاوره و پزشکی بدون عوارض و رسیدن به تناسب اندام و نتیجه مطلوب. قبل از انجام عمل لیپوماتیک، بیمار باید آزمایش های لازم نظیر تست های سلامت، تست بیماری های خاص، بیماری قلبی و وجود انواع عفونت را انجام دهد. بیمار نباید هیچ گونه استرس و اضطرابی داشته باشد. پس از عمل و با تجویز پزشک متخصص ممکن است برای فرد داروهای خاصی مصرف شود که موجب تسکین درد و جلوگیری از عفونت نواحی مورد عمل می شوند. با وجو اینکه بیمار، لیپوماتیک را در یک کلینیک تخصصی انجام داده است اما توصیه می شود بیمار در صورت مشاهده اثرات نامطلوب یا هر گونه کبودی و عفونت در بدن سریعاً به پزشک متخصص خود مراجعه کند. منبع: کلینیک تخصصی تناسب اندام  ایران نوین