تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

جوانسازی

هرگاه صحبت از جوانسازی پوست میشود پوستی شفاف و بدون آکنه، سیاهی و گودی زیر چشم در نظر همگان مجسم میشود. دستیابی به چنین پوستی ممکن است به دست آید. اما با پیشرفت روزافزون علم در تمام زمینه ها از جمله جوانسازی پوست شاهد تغییرات مثبتی هستیم. امروزه به جرأت می توان گفت جوانسازی پوست از منظر بیماران و متخصصین میل به شیوه های غیر تهاجمی دارد. از جمله بهترین روش جوانسازی پوست می توان به تزریق سلولهای فیبروبلاست و رادیو فرکانسی اشاره کرد. این روش به همراه میکرودرم ابریژن اثر قابل توجهی در بازسازی پوست دارد. با تزریق سلولهای فیبروبلاست در نقش یک پرکننده طبیعی پوست شخص جوان تر شده و می توان از آن به عنوان جوانسازی پوست یاد کرد.

0 +
مشتریان راضی
0 +
دکتر متخصص
0 +
سابقه فعالیت درخشان

خدمات تخصصی جوانسازی

02.03.21-Final-icons

همراه گرامی!

لطفا برای استفاده از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک ایران نوین فرم زیر را کامل و ارسال کنید.

جوانسازی پوست صورت

با توجه به تکنولوژی مدرن مراقبت از پوست صورت، اثرات پیری روی پوست ،ناشی از وراثت، سبک زندگی و عوامل محیطی دیگر نبایدبه عنوان مشکل غیر قابل تغییر پذیرفته شود. امروزه  گزینه های  زیادی برای جوانسازی صورت وجود دارد، برای افرادی که می خواهند چروک ها و خطوط ریز صورت را کاهش دهند، همچنین افرادی که میخواهند مشکلات پوستی مانند آکنه را با روش مراقبت های پوستی درمان کنند و خود را به یک ظاهر طبیعی و سالم برسانند.

امروزه جوان‌سازی پوست به یکی از مهم‌ترین دغدغه انسان‌هایی تبدیل شده است که به سلامت پوست خود اهمیت زیادی قائل هستند. اگر شما هم با خطوط ریز، چین و چروک یا لکه‌های ناشی از افزایش سن مواجه هستید، روش‌های موثری برای کمک به بازگرداندن زیبایی طبیعی پوست شما وجود دارد. 

جوانسازی پوست با لیزر

لایه برداری پوست، لایه های بیرونی پوست را که آسیب دیده و یا لک دارد را از بین می برد. روش لایه برداری پوست با لیزر باعث تولید کلاژن و سلول های پوستی جدید در لایه های زیرین پوست می شود. لایه برداری پوست برای از بین بردن یا کاهش چین و چروک و خطوط روی صورت و گردن نیز استفاده می شود. با این روش می توان پوستی روشن، صاف و حتی یکنواختی رنگ را به دست آورد. اگر پوست شما مبتلا به چین و چروک ، پیری و آکنه و جوش و اسکار شده است، یا در صورتی مدت زمان زیادی در معرض آفتاب بوده اید، جوانسازی با لیزر می تواند بهترین گزینه برای بازسازی پوست شما و احیای سلامتی آن باشد. لیزر درمانی پوست، لایه های پوست را با دقت برمی دارد. سلول های جدید پوست به صورت شما ظاهری زیباتر و جوانتر می بخشند. درمان جوانسازی لیزری پوست می تواند به تنهایی انجام شده یا همراه با عمل های جراحی زیبایی دیگر انجام شود.

جوانسازی پوست به روش میکرونیدلینگ

عمل میکرونیدلینگ صورت، به عنوان مؤثرترین و طبیعی ترین روش تحریک فرآیند ساخت کلاژن و بهتر از جوانسازی پوست با تزریق کلاژن می باشد و ساختار پوست آسیب دیده و به اصطلاح مرده را ترمیم کرده و عملکرد آن را بهبود می بخشد. در این روش، تعدادی سوزن بسیار نازک و استریل شده با سرعت مشخص به لایه دوم پوست وارد می شوند. در اثر این حرکت، فاز ایمنی بدن تحریک شده و فعالیت آن افزایش می یابد، بنابراین انتشار رشته های کلاژن و الاستین به عنوان عامل محکم کننده و حافظ ویژگی ارتجاعی پوست که از جمله عوامل اصلی جوانسازی می باشد افزایش یافته و ضخامت لایه اپیدرم بیشتر می شود.

جوانسازی پوست با یخ

یخ ، مخصوصا زمانی با آفتاب سوختگی شدید روبرو شدید میتوانید دو یا سه تکه یخ را در پارچه ای پنبه ای قرار دهید و روی قسمت هایی از پوست که دچار افتاب سوختگی شده حدود سه دقیقه بمالید. روی پوست شما خارشی ایجاد می شود که نشان دهنده بهبود آفتاب سوختگی است. همچنین یخ ، آرایش را برای مدت طولانی تری نگه میدارد. قرار دادن یخ روی پوست صورت، قبل از آرایش کردن، به ماندگاری آرایش کمک زیادی میکند. یخ می تواند پف دور چشم را از بین برد. تکه های یخ را در یک پارچه پنبه ای قرار دهید و زیر چشمان تان بکشید، این کار باعث بر طرف شدن پف زیر چشم خواهد شد و ورم زیر چشم را از بین خواهد برد . همچنین یخ در از بین بردن سندرم خشکی چشم نیز کاربرد دارد.

چه زمانی می‌توانیم برای جوانسازی پوست اقدام کنیم؟

این سوال رایجی است که بسیاری از افراد در مورد مراقبت از پوست صورت خود با آن مواجه می‌شوند. حقیقت این است که سن یا زمان خاصی برای شروع جوان‌سازی پوست صورت وجود ندارد زیرا همه چیز به نیازها و اهداف فردی بستگی دارد به همین دلیل برخی افراد از دوران جوانی اقدام به مراقبت و پیشگیری از لکه شدن پوست خود می‌کنند درحالی که برخی افراد در سنین بالاتر اقدام به جوان‌سازی پوست خود می‌نمایند. بنابراین در هر سنی که باشید می‌توانید برای مراقبت و جوانسازی پوست صورت خود اقدام نمایید.

به خاطر داشته باشید که پوست هر فردی متفاوت است، بنابراین آنچه برای یک فرد موثر است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد. مشاوره با یک متخصص پوست می‌تواند به تعیین بهترین زمان برای شروع جوانسازی پوست صورت کمک کند. چه به دنبال رفع خطوط ریز و چین و چروک، بافت ناهموار، آسیب‌های ناشی از نور خورشید یا سایر نگرانی‌ها باشید، امروزه روش‌های مختلفی وجود دارد. از تزریق بوتاکس و لایه‌ برداری شیمیایی گرفته تا درمان‌ های میکرودرم ابریژن و لیزر، هر روش مزایا و معایب خاص خود را می‌تواند داشته باشد.

روش های جوانسازی پوست

روش های نوین جوانسازی با از بین بردن لایه های آسیب دیده بیرونی، پوست را سالم تر نشان داده و به رشد سلول های جدید پوستی کمک می کنند. با گذشت زمان، لایه های بیرونی پوست ما شروع به نشان دادن علائم بالا رفتن سن بصورت چین و چروک، لکه های پیری و تغییر رنگ می کند. روش های جوانسازی پوست به کاهش این علائم کمک کرده و می تواند ظاهری جوانتر و سالم تر را برای شما به ارمغان آورد.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک درمان غیرجراحی است که شامل تزریق سم بوتولینوم به ماهیچه‌های خاص صورت است. این به شل شدن ماهیچه‌ها و کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز کمک می‌کند. نتایج این روش موقتی است، اما می‌تواند چندین ماه تاثیر خوبی داشته باشد.

لایه برداری شیمیایی

لایه‌برداری شیمیایی یکی دیگر از روش‌های موثر برای بهبود بافت صورت شما است. این شامل استفاده از یک محلول شیمیایی برای لایه‌برداری لایه بیرونی سلول‌های مرده پوست است. این فرآیند تولید کلاژن را تحریک می‌کند و پوستی صاف‌تر و سالم‌تر در زیر آن نشان می‌دهد.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیر تهاجمی است که در آن از کریستال‌های کوچک یا چوب‌هایی با نوک الماس برای لایه‌برداری ملایم لایه سطحی پوست شما استفاده می‌شود. به بهبود بافت، کاهش خطوط ریز و کاهش اسکار آکنه کمک می‌کند.

تغذیه در جوانسازی پوست

اگر برایتان سوال است که برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم، با ما همراه باشید.

چرا به جوانسازی پوست نیاز داریم؟

اولین و مهمترین دلیل جوانسازی پوست، افزایش زیبایی ظاهری چهره فرد می باشد هرچند ممکن است این دلایل در متقاضیان مختلف، متفاوت باشد. اما به طور کلی افراد به دلایل زیر به اقدام  به تغییر روی پوست خود می کنند.

بهترین روش جوانسازی

بهترین روش جوان‌ سازی پوست صورت از فردی به فرد دیگر متفاوت است، زیرا پوست هر فردی منحصر به فرد است و ممکن است به درمان‌های مختلف واکنش متفاوتی نشان دهد. برخی از افراد ممکن است با فیبروبلاست درمانی نتایج بهتری پیدا کنند، در حالی که برخی دیگر ماهیت غیر تهاجمی درمان‌های فرکانس رادیویی را ترجیح دهند. داشتن انتظارات واقع بینانه، پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت پس از درمان و انتخاب روشی که با ترجیحات و سبک زندگی شما همسو باشد، بسیار مهم است. برای مشاوره شخصی بر اساس مشخصات پوستی منحصر به فرد خود، همیشه با یک متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید.

اقدامات قبل از جوانسازی پوست

  • قبل از لیزر درمانی پوست، باید ابتدا با یک متخصص پوست یا پزشک متخصص جراحی زیبایی مشورت کنید تا مطمئن شوید شما بهترین کاندیدا برای انجام انواع عمل های جوانسازی پوست (با لیزر یا به روش جراحی) هستید.
  • حتماً به پزشک خود درباره سابقه بیماری های تب و سرماخوردگی که در یک ماه گذشته داشته اید اطلاع دهید. عمل های جوانسازی لیزری پوست می تواند در افراد مستعد، ایجاد مشکل نماید.
  • اگر تصمیم شما برای انجام لیزردرمانی مشکلات پوستی جدی است، دکتر شما از شما می خواهد از هیچ دارو و مکملی، نظیر آسپرین، ایپوبروفن یا ویتامین ای، به  مدت 10 روز قبل از عمل استفاده نکنید.
  • همچنین به مدت دو هفته قبل از انجام عمل باید استعمال انواع دخانیات نظیر سیگار را متوقف کنید. زیرا سیگار می تواند زمان لایه برداری از پوست را طولانی تر کند.
  • به علاوه پزشک متخصص پوست ممکن است قبل از عمل نوعی از آنتی بیوتیک را برای شما تجویز کند تا از بروز عفونت های باکتریایی جلوگیری شود. همچنین استفاده از داروهای ضد ویروسی، احتمال بروز سرماخوردگی و تب را در شما کاهش می دهد.

انتظارات قبل و بعد از جوانسازی پوست

جوانسازی با لیزر توسط یک پزشک فوق تخصص جوانسازی پوست یا جراح پلاستیک در بهترین کلینیک تخصصی پوست و زیبایی باید انجام شود. این عمل، یک درمان سرپایی بوده و نیازی به بستری شدن ندارد. دکتر متخصص ممکن است این عمل را برای رفع چین و چروک اطراف چشم، دهان یا پیشانی شما یا چین و چروک کل صورت شما به کار گیرد. برای مناطق محدود و کوچکتر صورت، از یک بی حس کننده موضعی و آرامبخش استفاده می شود. در صورت نیاز به عمل های تهاجمی مانند جراحی لیفت کل صورت و …، ممکن است نیاز به بیهوشی کلی باشد. جوانسازی ناحیه ای صورت ممکن است حدود نیم ساعت الی 45 دقیقه طول بکشد. در حالیکه درمان جوانسازی کل صورت می تواند حتی تا 2 ساعت نیز به طول بیانجامد. 24 ساعت پس از لیزردرمانی جوانسازی صورت، شما می توانید صورت خود را 4-5 بار در روز شستشو دهید. ایجاد ورم پس از برخی درمان های لیزری نظیر RF یا لیزرتراپی پوست طبیعی است. پزشک شما ممکن است استفاده از استرویید را برای کاهش ورم دور چشم تجویز نماید.

کلینیک جوانسازی صورت

یک کلینیک جوانسازی صورت باید طیف گسترده‌ای از خدمات را برای رسیدگی به جنبه‌های مختلف جوانسازی صورت و مراقبت از پوست ارائه دهد ولی چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود کلینک‌ها از نظر کیفیت با هم اختلاف داشته باشند؟

  • وجود متخصصان باتجربه و آگاه در کلینیک برای  مراقبت از پوست که می‌توانند نیازهای مشتری را ارزیابی و درمان‌های مناسب را توصیه کنند می‌تواند به کیفیت کلینیک بیفزاید.
  • تجهیزات مدرن و ایمن برای درمان‌های مختلف، نتایج مطلوب را تضمین می‌کنند.
  • رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از عفونت و عوارض یکی دیگر از ویژگی‌های یک کلینیک خوب به حساب می‌آید.
  • داشتن مشاوره رایگان برای کسانی که می‌خواهند از خدمات کلینیک استفاده کنند؛ می‌تواند یک راه حل منطقی باشد. زیرا بیماران به راحتی می‌توانند سوالات خود را از کارشناسان متخصص بپرسند و با خیال راحت اقدام به درمان و جوانسازی صورت خود نمایند.
بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

جوانسازی صورت ایران نوین

امروزه کلینیک‌های زیادی وجود دارند که اقدام به جوانسازی صورت با روش‌های مختلف می‌کنند ولی آیا همه این کلینیک‌ها کیفیت بالایی دارند؟ مطمئنا خیر. کلینیک ایران نوین یکی از بهترین کلینیک‌های موجود در زمینه جوانسازی صورت است که ویژگی‌های منحصر به فردی در مقایسه با سایر کلینیک‌ها دارد. این کلینیک دارای متخصصین با تجربه و دستگاه‌های پیشرفته است که باعث می‌شود خدمات با کیفیتی به مشتریان ارائه شود. از سایر ویژگی‌های این کلینیک می‌توان به شرایط اقساطی اشاره کرد. از طرفی دیگر شما عزیزان می‌توانید از مشاوره رایگان در کلینیک ایران نوین بهره مند شوید و با دریافت مشاوره‌های لازم با خیال اسوده از خدمات کلینیک استفاده کنید.

هزینه جوانسازی صورت

هزینه جوانسازی صورت در کلینیک ایران نوین مانند هر کلینیک دیگری می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در ادامه به برخی از عوامل رایجی که می‌توانند بر هزینه درمان‌های جوانسازی صورت تأثیر بگذارند؛ اشاره می کنیم.

  1. روش‌های مختلف جوانسازی صورت هزینه‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، هزینه تزریق بوتاکس ممکن است با پرکننده‌های پوستی، لایه برداری شیمیایی یا درمان با لیزر متفاوت باشد.
  2. تعداد جلسات مورد نیاز برای یک درمان خاص می‌تواند بر هزینه کلی تأثیر بگذارد. برخی از درمان‌ها ممکن است برای نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز داشته باشند.
  3. اندازه و وسعت منطقه تحت درمان می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد. درمان ناحیه بزرگتر صورت یا چندین ناحیه ممکن است هزینه‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.
  4. تخصص و صلاحیت‌های پزشک مجری درمان می‌تواند بر هزینه تاثیر بگذارد. متخصصان بسیار با تجربه و ماهر ممکن است هزینه‌های بیشتری را دریافت کنند.
  5. نوع و برند محصولاتی که در طول درمان استفاده می‌شوند، مانند برندهای خاص پرکننده‌های پوستی یا محصولات مراقبت از پوست، می‌توانند بر هزینه‌ها تأثیر بگذارند.
  6. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مدرن می‌تواند افزایش هزینه‌ها شود. کلینیک‌هایی با امکانات پیشرفته ممکن است برای خدمات خود هزینه بیشتری دریافت کنند.

سوالات متداول جوانسازی

کربوکسی تراپی، مزوتراپی، لیفت با نخ، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، هایفوتراپی و …

روش های جوانسازی پوست مختلف هستند و طبق وضعیت بیمار بهترین روش به ایشان پیشنهاد می شود.
جوانسازی پوست به منظور از بین بردن چین و چروک های پوست، لک های موجود در پوست، لیفت صورت و زیبایی انجام می شود.
اگر انجام جوانسازی صورت را به بهترین پزشک زیبایی بسپارید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنید، دچار عوارضی نخواهید شد.
هزینه جوانسازی پوست با توجه به دستمزد پزشک زیبایی، نوع روش جوانسازی و تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام جوانسازی معین می شود.
این افراد باید چند روز قبل و بعد از انجام روش جوانسازی مورد نظر خود از کشیدن سیگار و قلیان بپرهیزند تا نتیجه ایده آل را کسب کنند.
مراقبت های بعد از جوانسازی پوست دارای اهمیت بالایی هستند و در صورت رعایت کردن، نتیجه بهتری را مشاهده می کنند.
1. از دئودورانت ها و پاک کننده های آنتی باکتریال دوری کنید. 
2. اگر آب بدن شما کاهش یابد، در تشدید خشکی پوست موثر است لذا به شما توصیه می کنیم تا آب بیشتری مصرف نمایید . همچنین از خوردن مواد غذایی تند و قهوه و الکل خودداری نمایید. 
3. از مرطوب کننده های غنی مانند محصولاتی که حاوی گلیسیرین و یا اسید هیالورونیک است استفاده کنید. محصولاتی که حاوی روغن آرگان می باشند نیز برای درمان خشکی پوست مناسبند.