تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر E light

 دستگاه لیزر موهای زائد e-light ترکیبی از سه تکنولوژی پیشرفته rf، ipl و خنک کننده است که ترکیبی از درمان های بسیار موثر و بی خطر می باشندنور شدید آی پی ال یک نوع خاص شبیه به لیزر با عملکرد عالی می باشد که از یک لامپ مخصوص برای تولید نور استفاده می کند. Ipl از طیف گسترده ای از نور استفاده می کند و کمتر از لیزر تهاجمی است؛ بنابراین می تواند در قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار بگیرد.
Rf یک روش غیر تهاجمی است که درجه حرارت لایه های عمیق پوست را افزایش می دهد، ساختار کلی پوست را تغییر می دهد و سلول های پوستی را مجددا احیا می نماید. 
در نهایت سیستم خنک کننده موجود در تکنولوژی ای لایت باعث می شود که درمان لذت بخش تر باشد. بخشی از اپلیکاتور که در تماس با پوست قرار دارد، لایه های بیرونی را خنک می کند، آن را تسکین می دهد و موجب کاهش حس گرما و سوزش می گردد. 

همراه گرامی!

لطفا برای استفاده از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک ایران نوین فرم زیر را کامل و ارسال کنید.

مزایای استفاده از لیزر ای لایت

درمان با دستگاه ای لایت فوایدی دارد که باعث شده علاوه بر از بین بردن موهای زائد برای رفع انواع مشکلات پوستی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به شرح این فواید خواهیم پرداخت:

02.03.21-Final-icons

عوارض استفاده از لیزر ای لایت

عوارض جانبی برای این روش تقریبا وجود نداد، در مواردی ممکن است قرمزی جزئی مشاهده شود که به سرعت از بین می روند. البته این عامل به میزان تخصص و تجربه پزشک لیزر درمانی نیز وابسته است به همین دلیل حتما باید در یک مرکز لیزر معتبر و نزد پزشک متخصص انجام گیرد تا احتمال بروز هر گونه ریسک کاهش یابد.

هزینه لیزر ای لایت

هزینه این نوع درمان بسته به هدف استفاده از آن، ناحیه مورد درمان، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان تخصص پزشک و تعرفه های کلینیک متفاوت است و به همین دلیل قبل از مراجعه به پزشک قابل تشخیص نخواهد بود.

20230614_160009

لیزر ایلایت در ایران نوین

کلینیک های مختلفی وجود دارند که امروزه در سراسر کشور با هدف حذف و لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی فعالیت می کنند. کیفیت کار هر کلینیک متفاوت است. بنابراین انتخاب کلینیک معتبر نقش زیادی در کیفیت نتیجه دارد. کلینیک ایران نوین یکی از بهترین کلینیک های حال حاضر ایران است که سالیان سال در حوزه زیبایی فعالیت می کند.

این کلینیک به دلیل داشتن متخصصان ماهر و دستگاه های پیشرفته روز دنیا، توانسته کیفیت کار خود را به شدت بالا ببرد. همچنین مشاوره در این کلینیک رایگان می باشد به طوری که شما عزیزان می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

یکی از روش هایی که امروزه در کلینیک ایران نوین برای حذف مو های زائد استفاده می شود لیزر ایلایت است که برای پوست های مختلف مناسب می باشد. شما علاوه بر استفاده از این امکانات، می توانید هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. شما عزیزان برای استفاده از امکانات این کلینیک توصیه می شود با متخصصان این مجموعه مشورت نمایید.

سوالات متداول لیزر ایلایت

E-Light، مخفف “Electro-Optical Synergy” ترکیبی از فناوری‌های نور پالسی شدید (IPL) و فرکانس رادیویی (RF) در یک دستگاه واحد است. این یک روش غیر تهاجمی است که برای درمان های مختلف پوست مانند حذف موهای زائد، جوانسازی پوست و کاهش ضایعات رنگدانه استفاده می شود.

E-Light انرژی IPL و RF را برای هدف قرار دادن فولیکول های مو ترکیب می کند. جزء IPL نور شدیدی تولید می کند که توسط ملانین موجود در ساقه مو جذب می شود، در حالی که انرژی RF فولیکول مو را گرم و منعقد می کند و از رشد بیشتر مو جلوگیری می کند. این رویکرد دوگانه اثربخشی درمان‌های رفع موهای زائد را افزایش می‌دهد.

E-Light انرژی IPL و RF را برای هدف قرار دادن فولیکول های مو ترکیب می کند. جزء IPL نور شدیدی تولید می کند که توسط ملانین موجود در ساقه مو جذب می شود، در حالی که انرژی RF فولیکول مو را گرم و منعقد می کند و از رشد بیشتر مو جلوگیری می کند. این رویکرد دوگانه اثربخشی درمان‌های رفع موهای زائد را افزایش می‌دهد.

تعداد جلسات بر اساس درمان خاص و ویژگی های فردی متفاوت است. حذف موهای زائد ممکن است نیاز به چندین جلسه برای هدف قرار دادن مو در مراحل مختلف رشد داشته باشد، در حالی که جوانسازی پوست ممکن است پس از چند جلسه بهبود پیدا کند. یک برنامه درمانی شخصی معمولاً در طول مشاوره اولیه ایجاد می شود.