تغییر تفاوت ماست!

پاسخگویی24 ساعته

کچلی تکه ای ابرو در زنان

علت بروز کچلی تکه ای ابرو

مسلما میدانید برای اینکه بتوانید بهترین راه درمان کچلی تکه ای ابرو را پیدا کنید باید در ابتدا به بررسی علت بروز این مشکل بپردازید. در واقع پزشکان بر این عقیده اند که اگر بتوان علت را تشخیص داد درمان راحت تر و موفقیت آمیزتر صورت میگیرد. به همین دلیل در این قسمت در نظر داریم تا به معرفی برخی از عوامل ریزش ابرو بپردازیم تا افراد با آگاهی بیشتری به سراغ پزشک بروند. این دلایل عبارتند از:

• اثر زخم بر ناحیه ابرو
  • افزایش سن
  • انواع بیماری های پوستی مانند لوپوس و آلوپسی که به نوعی اختلال خود ایمنی تلقی می شود.
  • مشکلات تیروئید بخصوص زمانی که غده تیروئید کم کار باشد.
  • مصرف انواع دارو که بدن به آنها با ریزش ابرو واکنش نشان می دهد.
 راه های تقویت موی ابرو

راه های تقویت موی ابرو

پس از اینکه نسبت به علت کچلی تکه ای ابرو آشنایی پیدا کردید مسئله ای که در این رابطه باید بدانید و معمولا همه ی افراد به دنبال آن می باشند این است که راه های تقویت را پیدا کنند و از آن استفاده نمایند. در این راستا باید به شما بگوییم که به طور کل دو راه پیش روی شما قرار دارد استفاده از روش های پزشکی و خانگی. روش های پزشکی استفاده از انواع داروها و تقویت کننده ها و همچنین کاشت ابرو می باشد. و روش های خانگی شامل استفاده از انواع گیاه ها و ماسک ها و روغن های طبیعی می باشد که شما با توجه به علت ریزش ابرو و همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای درمان یکی را انتخاب نمائید.

کاشت ابروی طبیعی

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که میخواهید برای درمان کچلی تکه ای ابرو به سراغ کاشت ابرو بروید باید در جریان باشید که همواره نکاتی از جمله مراقبت های بعد از عمل وجود دارد که باید به آنها اهمیت دهید زیرا به عقیده بسیاری از پزشکان این مسئله بخشی از روند درمان محسوب می شود و رعایت کردن آن باعث رسیدن به نتیجه مطلوب می شود.

• زیر نورمستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • به مدت یک هفته از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • تا سه روز بعد از عمل از رفتن به حمام و شنا خودداری کنید.
  • داروهای تجویز شده را مصرف کنید.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری