تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

کاشت ابرو با موهای نازک

بهترین محل اهدای مو برای کاشت ابرو

کاشت ابرو با موهای نازک دارای فواید و مضراتی میباشد که دراین مقاله این فواید و مضرات را بررسی مینماییم. مسلما به این مسئله واقف هستید که کاشت ابرو یکی از بهترین راه ها برای درمان ریزش ابرو و سایر مشکلات مربوط به آن می باشد. از همین رو در این راستا باید به شما بگوییم که قبل از اینکه اقدام به انجام این عمل نمایید در رابطه با تمامی اتفاقاتی که در ان رخ می دهد اگاهی پیدا کنید . یکی از آنها تشخیص بهترین محل اهدای مو برای کاشت ابرو می باشد. در واقع پزشک مورد نظر در جلسه مشاوره ای که ترتیب می دهد باید بررسی جامع و کاملی از ناحیه ای که دچار ریزش شده و سایر نواحی انجام دهد، اما به طور معمول ناحیه پشت گوش بهترین ناحیه برای برداشت مو و انتقال به ابرو می باشد.

 کاشت ابرو با موی نازک

کاشت ابرو با موهای نازک و معایب آن

همانطور که گفته شد پزشکان برای عمل کاشت ابرو با برداشت موهای نازک از ناحیه پشت گوش به عنوان بانک موی افراد استفاده می کنند و گراف های مورد نظر خود را از آنجا برداشت می کنند اما سوالی که به وجود می اید این است که آیا انجام این عمل معایبی را با خود به همراه دارد؟ در این قسمت در نظر داریم به برخی از آنها بپردازیم:

  •  میتواند عفونت هایی را با خود به دنبال داشته باشد
  •  جای زخم آن تا مدت های طولانی باقی می ماند
  •  حساسیت های پوستی را فراهم می آورد.
  •  امکان عدم رویش ابرو و نارضایتی بیمار وجود دارد.
 کاشت ابرو با موی نازک

هزینه کاشت ابرو با موهای نازک

مسلما به این مسئله واقف هستید که هزینه های کاشت از جمله عواملی هستند که باعث می شود افراد به سمت عمل کاشت ابرو روی آورند، از همین رو آگاهی از این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این راستا باید بدانید که عوامل زیادی از جمله پزشک متخصص، روشی که برای کاشت ابرو با مو نازک انتخاب می شود، موقعیت جغرافیایی کلینیک، هزینه های پرسنل، تجهیزات و… در تعیین هزینه های نهایی دخیل هستند. همچنین هر چقدر سطح امکانات در رتبه بالاتری باشد، هزینه تمام شده افزایش پیدا می کند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت موکلینیک تخصصی کاشت مو ، کاشت ابرو،ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

اصول طراحی خط مو در کاشت مو

تصمیم گیری برای کاشت مو مسئله مهمی است و  به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تحقیقات کافی در این مورد داشته باشند.

دسته بندی ها