تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

آنچه باید درباره مراقبت های بعد از کاشت ابرو بدانیم

از مراقبت های بعد از کاشت ابرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد : ابرو یکی از اصلی ترین عناصر زیبایی صورت محسوب می شود و در صورتی که با مشکل مواجه شود تقریبا نیمی از زیبایی افراد از بین رفته است به همین دلیل است که پس از بروز مشکل بلافاصله به سراغ درمان می روند. نکته قابل توجه این است که در دنیای پیشرفته امروز کاشت ابرو یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش روی افراد قرار داد تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. معمولا پزشکان برای کاشت ابرو، ناحیه پشت گوش را به دلیل شباهت به موهای ابرو به عنوان بانک مو انتخاب می کنند و گراف های مورد نیاز را از آن ناحیه برداشت می کنند و در ناحیه مورد نظر می کارند. بعد از عمل چیزی که اهمیت پیدا میکند مراقبت های بعد از عمل کاشت ابرو می باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

 مراقبت بعد از کاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

همانطور که میدانید به عقیده بسیاری از پزشکان مراقبت بعد از کاشت ابرو بخشی از روند درمان را شامل می شود و باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل شوید. از همین رو در این قسمت در نظر داریم به برخی از این مراقبت ها اشاره کنیم:

  • زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید
  • از شستشوی صورت خودداری کنید.
  • 24 ساعت پس از کاشت ابرو از حمام کردن بپرهیزید.
  • فعالیت های سنگین ورزشی را به مدت یک هفته کنار بگذارید.
  • پس از 3 روز میتوانید به روال عادی زندگی خود برگردید.
 مراقبت بعد از کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

پس از اینکه در رابطه با مراقبت ها توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم مسئله ای که ذهن افراد را به خود مشغول می کند این است که هزینه انجام کاشت ابرو چقدر است؟ در این رابطه باید به شما بگوییم که عواملی همچون پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، روشی که برای کاشت ابرو انتخاب می کنید، هزینه های مربوط به کلینیک، تجهیزات، پرسنل و… در تعیین هزینه دخیل می باشد. همچنین باید در جریان باشید که هر چقدر پزشک مورد نظر در این زمینه متخصص، با تجربه و آگاه به جدیدترین متدهای روز دنیا باشد هزینه انجام عمل افزایش پیدا می کند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو ایران نوینکلینیک تخصصی کاشت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

اصول طراحی خط مو در کاشت مو

تصمیم گیری برای کاشت مو مسئله مهمی است و  به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تحقیقات کافی در این مورد داشته باشند.

دسته بندی ها