تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراقبت های بعد از برداشتن اسپلینت بینی

اسپلینت بینی چیست

همانطور که میدانید جراحی بینی یکی از شایع ترین عمل هایی است که افراد چه مردان و چه زنان آن را برای رسیدن به ظاهری زیباتر انجام می دهند. نکات بسیار زیادی در رابطه با این جراحی وجود دارد اما تاکنون در رابطه با اسپلینت بینی شنیده اید؟ در این رابطه باید بگوییم اسپلینت بینی همان گچ بینی یا آتل پلاستیکی است که بر روی بینی جدید قرار میگیرد تا از آن محافظت کرده و به استخوان ها و غضروف های ضرب دیده کمک می کند تا زمان ترمیم جزئی از جایشان تکان نخورند. این گچ بعد از جراحی بر روی بینی قرار میگیرد و معمولا تا یک هفته پس از عمل نیز در آنجا باقی می ماند. 

برداشتن اسپلینت بعد از عمل بینی

اگر جزء افرادی باشید که عمل بینی انجام داده است حتما میدانید که نکات زیادی وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید. از جمله نکاتی که در رابطه با اسپلینت بینی وجود دارد این است که در مدتی که این گچ بر روی بینی شما قرار دارد به هیچ عنوان نباید صورت خود را بشویید و یا به حمام بروید. هنگامی که این گچ خیس شود این امکان وجود دارد که اسپلینت شل شده و حتی نتیجه عمل را تحت تاثیر خود قرار دهد. معمولا پزشکان یک هفته پس از عمل این گچ را از روی بینی برمیدارند اما مطمئنا در این یک هفته با مسائلی از جمله خارش و سوزش مواجه خواهید شد که مقداری دوران نقاهت را برایتان سخت می کند اما نکته ی مثبت این است که موقتی بوده و به راحتی برداشته می شود. 

بعد از برداشتن اسپلینت بینی چه کنیم؟

همانطور که گفته شد نکات زیادی وجود دارد که در رابطه با اسپلینت بینی باید بدانید از جمله اینکه وقتی این گچ از روی بینی برداشته می شود پزشک آینه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا بینی خود را مشاهده کنید. مطمئنا در وهله اول تعجب و ناامیدی وجود شما را فرا میگیرد زیرا انتظار دماغ به آن بزرگی را ندارید. اما باید بدانید که این مرحله موقتی بوده و پس از مدتی ورم های موجود از بین خواهد رفت. در این هنگام پزشک چسبی را بر روی بینی شما قرار می دهد و شما میتوانید به روال عادی زندگی برگردید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها