تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

قیمت و هزینه کربوکسی تراپی شکم

کربوکسی تراپی پوست شکم چیست؟

همانطور که میدانید برای اینکه اندامی  زیبا و خوش حالت داشته باشید میتوانید روش های زیادی را در پیش بگیرید اما کربوکسی تراپی شکم یکی از روش هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و توانسته افراد را به آن چیزی که مد نظر دارند برساند. در واقع کربوکسی تراپی نوعی تزریق گاز co2 می باشد که با کمک آن میتوان گردش خون را در آن ناحیه افزایش داد و کمک کرد تا افراد به آن چیزی که میخواهند دست پیدا کنند. نکات زیادی در این رابطه وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود از جمله اینکه پزشک نقش بسیار حیاتی در انجام این عمل دارد.

بهترین کاندیدای کربوکسی تراپی شکم

وقتی افراد تصمیم میگیرند که به کربوکسی تراپی شکم بپردازند باید در نظر داشته باشند که آیا انجام این عمل جراحی بر روی آنان امکان پذیر می باشد؟ در این رابطه باید بگوییم که شما در ابتدا باید به سراغ پزشک مورد نظر خود بروید تا بررسی های لازم بر روی شما انجام شود و پس از آن تصمیم گیری های نهایی صورت گیرد. اما به طور کلی بهترین کسانی که میتوانند از این روش استفاده کنند کسانی هستند که ضایعه آنها کمتر بوده و همچنین دچار شل شدگی و اسکار بسیار عمیق بر روی پوست خود نیستند. دقت داشته باشید فرم دهی و رساندن به وزن نرمال در افرادی که چربی زیادی بر روی شکم خود ندارند بسیار راحت تر امکان پذیر است.

هزینه کربوکسی تراپی پوست شکم

پس از تمامی بررسی هایی که در این زمینه انجام می شود حال مهم ترین مسئله ای که باید مورد ارزیابی قرار گیرد هزینه های مربوط به کربوکسی تراپی شکم می باشد. در واقع این مسئله به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد از جمله اینکه شما کدام کلینیک را برای انجام این عمل در نظر گرفته اید زیرا موقعیت جغرافیایی کلینیک و همچنین تجهیزات و پرسنل آن در تعیین هزینه ها تاثیرگذار خواهند بود. همچنین نباید از نقش پزشک در انجام این عمل غافل شوید. هر چقدر تخصص، مهارت، تجربه و دانش او نسبت به متدهای روز دنیا بیشتر باشد مسلما هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها