تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علت سفتی شکم بعد از لیپوماتیک

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

داشتن اندامی زیبا همواره یکی از دغدغه های انسان ها به خصوص خانم ها بوده و امروزه نیز همچنان پابرجاست. اما خوشبختانه در دوره ای زندگی می کنیم که رسیدن به خواسته هایمان خیلی سخت و دور از دسترس نمی باشد. از همین رو باید بگوییم لیپوماتیک یکی از روش هایی است که امروزه افراد برای برداشت چربی های اضافی بدن خود استفاده می کنند و نتایج خوبی را نیز دریافت کرده اند. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که آیا مراقبت هایی برای رسیدن به سفتی شکم بعد از لیپوماتیک نیاز است؟ در این رابطه باید بدانید که همواره مراقبت هایی وجود دارد از جمله:

  • استفاده از گن های مخصوص برای جمع کردن و تخلیه چربی ها
  • یک الی دو روز بعد از انجام عمل از حمام رفتن خودداری کند. و پس از 48 ساعت دوباره محل برش را پانسمان کند.
  • مصرف آنتی بیوتیک ها میتواند به آنها کمک کند تا از دردها مزمن بکاهد و همچنین عفونت و تب و… از آنها دور شود.
  • سه روز بعد از تخلیه چربی نباید از داروهایی همچون آسپرین و ایبوپروفن استفاده کند.

علل سفتی شکم بعد از لیپوماتیک

وقتی افراد برای خلاصی از شر چربی های اضافی خود به سراغ لیپوماتیک می روند باید نسبت به تمامی موارد و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد آگاهی داشته باشند. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که دلیل سفتی شکم بعد از لیپوماتیک چیست؟ در این رابطه باید بگوییم هنگامی که شما چربی ها را خالی میکنید نیاز است که مراقبت هایی انجام دهید تا پوست نیوفتد در واقع افراد با پوشیدن گن لاغری لیپوماتیک مخصوص و سفت نگه داشتن بدن خود سعی می کنند تا دوباره به اندامی زیبا دست پیدا کنند و زیبایی آن را از دست ندهند. 

هزینه لیپوماتیک شکم چقدر می باشد؟

در واقع یکی از مهمترین و شاید بتوان گفت اولین سوالاتی که افراد پس از مراجعه به پزشک مطرح می کنند هزینه انجام لیپوماتیک می باشد. در واقع تا زمانی که از این هزینه ها آگاهی نداشته باشند رسیدن به سفتی شکم بعد از لیپوماتیک و داشتن اندامی زیبا نیز میسر نخواهد بود. در این راستا باید بگوییم اینکه شما از چه روشی برای درمان استفاده می کنید در تعیین هزینه تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین هزینه پزشک، کلینیک، تجهیزات و پرسنل در افزایش این هزینه ها نقش دارند. در واقع هر چه مهارت و تجربه پزشک بیشتر باشد احتمال رسیدن به نتیجه دلخواه بیشتر شده و در نتیجه ظرافت کار بالا رفته و هزینه ها نیز افزایش پیدا می کند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها