تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

طول دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو

 کاشت ابرو

عوارض پس از کاشت ابرو چیست

نقاهت بعد از کاشت ابرو یکی از دوره های حساس بعد از انجام عمل کاشت ابرو میباشد ، با رعایت موارد زیر میتوانید از بروز برخی مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید. کاشت ابرو یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که این روزها پزشکان برای درمان ریزش ابرو پیش روی بیماران قرار می دهند آنها میدانند که با کمک این روش می توانند افراد را به نتیجه دلخواه برسانند. اما همواره مسئله ای که ذهن افراد را به خود مشغول می کند این است که آیا دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو طولانی است؟ آیا عوارضی را با خود به دنبال دارد؟ در این راستا باید بدانید که امکان عفونت در شرایطی برای افراد رخ می دهد که نزد پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه نکرده باشند زیرا استفاده از ابزار پزشکی آلوده میتواند این امکان را فراهم اورد. نکته دیگر اینجاست که در برخی موارد به دلیل بروز دلمه هایی بر روی پوست، موهای کاشته شده پس زده می شوند و عمل موفقیت آمیز نخواهد بود.

 طول دوره درمان بعد از کاشت ابرو

مدت زمان نقاهت بعد از کاشت ابرو

افرادی که کاشت ابروی طبیعی انجام می دهند باید به این مسئله آگاه باشند که دوره بعد از کاشت ابرو خیلی طولانی نخواهد بود و افراد پس از گذشت مدت زمانی کوتاه که تقریبا سه روز می باشد میتوانند به روال عادی زندگی خود برگردند و تمامی کارهای خود را انجام دهند. از همین رو نیازی نیست نگرانی خیلی زیادی داشته باشید. اما توصیه ای که در این رابطه وجود دارد این است که قبل از انجام عمل کاشت ابرو حتما جلسه ی مشاوره ای را با پزشک مربوطه برگزار کند تا نسبت به تمامی موارد آگاهی داشته باشد.

 نقاهت بعد از کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

پس از اینکه نسبت به دوره بعد از کاشت ابرو توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم مهمترین مسئله ای که باعث می شود به سمت انجام آن سوق پیدا کنید این است که مزایایی را با خود به همراه داشته باشد. در این قسمت در نظر داریم به برخی از مزایای کاشت ابرو بپردازیم:

  • بعد از کاشت ابرو ظاهری زیبا و شیک را برای افراد به دنبال دارد .
  • کاشت ابرو هزینه بسیار کمی برای بیمار به همراه خواهد داشت.
  • ابروانی خوش حالت و زیبا بر روی صورت افراد پدید می آید.
  • کاشت ابرو ظاهری طبیعی را پدید می آورد.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت موکلینیک تخصصی کاشت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

اصول طراحی خط مو در کاشت مو

تصمیم گیری برای کاشت مو مسئله مهمی است و  به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تحقیقات کافی در این مورد داشته باشند.

دسته بندی ها