تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بیشترین ریزش مو در کدام فصل است

عوامل ریزش موی فصلی

مسلما به این مسئله واقع هستید که موها یکی از اصلی ترین بخش زیبایی محسوب می شوند و افراد برای اینکه بتوانند این زیبایی را تضمین نمایند باید به صورت مداوم از آن مراقبت کنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که همواره عواملی وجود دارد که مانع از رسیدن و محقق شدن این خواسته می شود از جمله اینکه با تغییر فصل و آب و هوا ریزش مو به طول قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که بیشترین ریزش مو مربوط به کدام فصل است؟ در واقع محققان بر این عقیده اند که فصل پاییز به دلیل اینکه مو نیاز کمتری به نور خورشید پیدا می کند با ریزش مو این مسئله را به افراد نشان میدهد.

چرا بیشترین ریزش مو در تابستان و پاییز است

یکی از مسائلی که در رابطه با ریزش مو وجود دارد این است که افراد این مسئله را در فصول تابستان و پاییز به وفور مشاهده می کنند. در واقع پزشکان بر این عقیده اند که در فصل بهار و تابستان به دلیل اینکه مو وظیفه حفاظت از پوست سر را در برابر نور خورشید بر عهده دارند با افزایش رشد، سعی در انجام وظیفه خود به بهترین نحو ممکن دارند از همین رو افراد رشد قابل توجهی را مشاهده می کنند اما در حالیکه تابستان به سمت پاییز میرود افراد شاهد بیشترین ریزش مو هستند زیرا با کاهش نور خورشید نیاز پوست به داشتن حجم زیادی از مو کاهش پیدا می کند در نتیجه این مسئله را با ریزش مو بروز می دهد.

روش های محافظت از مو

همانطور که میدانید با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیار زیادی برای درمان و جلوگیری از بیشترین ریزش مو به دنیا معرفی شده است اما نکته اینجاست که کدام یک از این روش ها میتواند موثر باشد؟ در واقع باید بدانید که شما میتوانید به دو روش استفاده از داروهای پزشکی و یا ماسک های خانگی به محافظت از موهای خود بپردازید. ترمیم کننده ها و تقویت کننده های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که میتوانید آنها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید، همچنین تهیه ماسک های خانگی که با انواع گیاهان انجام می شود راحت ترین کاری است که میتوانید انجام دهید و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها