تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش ترمیم زخم های قدیمی پوست

گاهی خراشیدگی پوست بر اثر تصادفات و یا حوادث مختلف آسیب های جدی به پوست ما وارد تا جایی که صدمات وارده سال ها بر روی پوست باقی می مانند و اگر در نواحی صورت و یا نواحی از بدن که در معرض دید هستند قرار داشته باشند موجب می گردند تا هر فردی دچار شرمندگی و خجالت گردد ، برخی از افراد با وجود زخم های قدیمی در پوستشان به فکر رفع آنها می افتند که معمولا هر روش درمانی در مورد این زخم ها کارایی نخواهد داشت اما بهترین روش ترمیم زخم های قدیمی پوست چیست.

 انتخاب روش درمانی ترمیم زخم های قدیمی به عمق و وسعت و قدمت زخم بستگی دارد و امروزه جهت رفع این گونه زخم ها از روش های مختلفی چون جراحی، لایه برداری ، تزریق ژل و لیزر درمانی بهره گرفته می شود.

 ترمیم زخم های قدیمی با میکرودرم

یکی از روش های بدون عارضه جهت ترمیم زخمهای قدیمی پوست روش میکرودرم می باشد که در این روش با پاشیدن پودر کریستال توسط دستگاه بر روی محل زخم ها پس از مکش دوباره پودر توسط دستگاه مکنده سایش ملایمی بر روی پوست ایجاد می گردد و در نتیجه لایه برداری پوست جای زخم ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.  

استفاده از فیلرها جهت ترمیم زخم های قدیمی

یکی از روش های غیر جراحی ترمیم زخم های قدیمی تزریق فیلرهایی مانند کلاژن، چربی ، ژل و بوتاکس به  جای زخم در پوست می باشد که این روش ها گر چه ممکن است اثر مطلوبی در کاهش زخم ها داشته باشند اما همگی روش های دائمی رفع این مشکل محسوب نمی گردند و به دلیل موقتی بودن پس از اتمام تاثیر باید دوباره تزریق گردند.

بهترین روش ترمیم زخم های قدیمی

یکی از بهترین روش های ترمیم زخم های قدیمی لیزر درمانی می باشد که در این روش از انواع لیزرها جهت بازسازی پوست به آرامی و طی چند جلسه استفاده می گردد، لیزر درمانی زخم های قدیمی روشی موثر در برطرف کردن اینجای زخم ها می باشد که با استفاده از تمرکز امواج لیزر بر روی جای زخم ایجاد می گردد و پس از طی کردن جلسات لازم بافت پوست صاف می گردد و با حذف لایه های پوست پس از لیزر درمانی پوست اطراف زخم نیز نرم و انعطاف پذیر می گردد.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها