تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

ورم چشم بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو چه عوارضی دارد؟

همانطور که میدانید کاشت ابرو یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای درمان ریزش ابرو از آن استفاده کنید از همین رو باید به دنبال پاسخ این سوال که آیا کاشت ابرو عوارضی را به دنبال دارد بروید و آن را کشف کنید تا بتوانید با خیالی آسوده به سراغ انجام این عمل بروید. اگر میخواهید نسبت به عوارض آن آگاهی پیدا کنید باید بدانید که ورم چشم بعد از کاشت ابرو یکی از شایع ترین عوارض آن می باشد که به دلیل نزدیکی ابرو و چشم و فشاری که به ابرو وارد می شود ایجاد می شود و معمولا طی ۳ روز بعد از عمل به طور کامل از بین می رود. البته همواره اقداماتی وجود دارد که باعث می شود از میزان آن کاسته شود. 

رفع ورم چشم بعد از عمل کاشت ابرو

برای اینکه بتوانید ورم چشم بعد از عمل کاشت ابرو را از بین ببرید پزشکان راهکارهای بسیار زیادی را پیش روی بیماران قرار می دهند اما یکی از بهترین و پیش پا افتاده ترین روشی که روبروی آنها قرار دارد این است که کمپرس سرد استفاده کنند. در واقع انجام این کار باعث می شود که جریان خون تا حدود زیادی کنترل شود و از اینکه تورم به ناحیه پایین صورت راه پیدا کند جلوگیری می شود. نکته دیگر این است که حتی تورم به وجود آمده در ناحیه چشم نیز تا حدود زیادی برطرف می شود و افراد میتوانند در روز دوم به روال عادی زندگی خود برگردند.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

پس از اینکه به این مسئله پی بردید که ورم چشم بعد از انجام عمل کاشت ابرو یکی از شایع ترین عوارض انجام این عمل می باشد مسئله ای که اهمیت پیدا می کند این است که نسبت به مراقبت های بعد از آن آگاهی لازمی را پیدا کنید. این مراقبت ها عبارتند از:

  • زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از عمل از انجام فعالیت های روزانه خودداری کنید.
  • به مدت یک هفته ورزش های سنگین را کنار بگذارید.
  • تا سه روز بعد از عمل از رفتن به حمام و استخر خودداری کنید

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره ۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها