تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه و قیمت عمل چال گونه

برخی از افراد به صورت طبیعی زمانی که لبخند می زنند یا صحبت می کنند چاله هایی بر روی گونه هایشان ظاهر می شود که باعث جذاب تر شدن چهره ی آن ها می گردد. فرهنگ شرقی این چاله ها را نشانه ی خوش اقبالی و اروپایی ها آن را نشانه ی زیبایی می دانند. از لحاظ علمی کسانی که دارای چنین چاله هایی بر رو گونه های خود هستند در حقیقت دچار نوعی معلولیت عضلانی در صورت خود هستند؛ اما به هر حال این نوع معلولیت ، معلولیت جذابی است و این روز ها کسانی پیدا می شوند که تمایل دارند با انجام جراحی روی گونه های خود را چال کنند. دیمپل پلاستی نام عمل جراحی زیبایی است که برای ایجاد کردن چال گونه انجام می شود.

 عمل چال گونه

موارد تأثیرگذار در عمل های زیبایی

عوامل گوناگونی در نتیجه ی عمل های زیبایی می توانند تاثیرات منفی یا مثبت داشته باشند. یکی از مهمترین مسائلی که در نتیجه ی عمل زیبایی و رضایت فرد از عمل انجام شده تاثیر دارد، این است که او از هر لحاظ کاندید مناسبی برای عمل مورد نظر باشد و با انجام عمل مورد نظر نسبت به گذشته زیباتر شود. بیشتر نارضایتی های که افرد پس از انجام اعمال زیبایی دارند به همین مسئله بر می گردد. عمل چال گونه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مسلما همه ی افراد با داشتن این چاله ها زیباتر نمی شوند. پزشک متخصص و میزان مهارت وی نیز یکی دیگر از مهمترین موارد تاثیر گذار در عمل های زیبایی است. هر اندازه که پزشک مهارت بیشتری داشته باشد و کار خود را به صورت حرفه ای تر انجام دهد، مسلما نتیجه ی عمل نیز بهتر می شود.

 هزینه عمل چال گونه

قیمت عمل چال گونه

دیمپل پلاستی نیز مانند سایر اعمال زیبایی تحت پوشش بیمه های درمانی قرار نمی گیرد و قیمت تمام شده ی آن تا حد زیادی به مرکزی یا کلینیکی که عمل در آن جا انجام می شود و دستمزد پزشک جراح بستگی خواهد داشت. از آن جایی که این عمل با اعمال بی حسی موضعی انجام می شود و فقط حدود 20 الی 30 دقیقه زمان لازم دارد، نسبت به سایر جراحی های زیبایی کمی ارزان تر است. اما به هر حال قیمت آن از نظر بعضی ها ممکن است قابل توجه باشد و از این رو برخی افراد فقط یکی از گونه های خود را چال می کنند؛ به این ترتیب هم هزینه ی کمتری پرداخت  می کنند و هم اینکه ظاهر طبیعی تری دارند. توجه داشته باشید نتیجه ی این عمل زیبایی فقط یک الی دو سال ماندگاری دارد.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها