تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه جراحی استخوان گونه با عکس

برجسته سازی گونه با جراحی

امروزه گونه گذاری و جراحی استخوان گونه یکی از شایع ترین عمل هایی است که بسیاری از خانم ها دست به انجام آن میزنند تا صورتی زیباتر را برای خود فراهم آورند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در نظر دارید این عمل را انجام دهید باید در جریان باشید که حتما باید به پزشکی متخصص و مجرب مراجعه نمایید زیرا بسیاری از ژل هایی که با جراحی در ناحیه گونه، قرار داده می شود میتواند باعث ایجاد عفونت و مشکلات بسیار زیادی برای خانم ها شود از همین رو نیاز است که اقدامات لازم و نکات ایمنی قبل از انجام این عمل رعایت شود.

 عکس جراحی استخوان گونه

هزینه و قیمت جراحی استخوان گونه

دقت داشته باشید افرادی که در نظر دارند به جراحی استخوان گونه خود بپردازند باید همواره به مسائل زیادی را برای انجام این آگاه باشند که از جمله موارد آن میتوان به هزینه و قیمت انجام آن اشاره کرد. در واقع در بسیاری از مواقع هنگامی که افراد با هزینه انجام آن روبرو می شوند سعی میکنند به سراغ روش دیگری برای گونه گذاری بروند. از همین رو در این قسمت باید بدانید که هزینه و قیمت انجام این عمل به عوامل زیادی بستگی دارد که اگر بخواهیم برخی از این عوامل را خدمت شما ارائه کنیم باید مواردی همچون موقعیت جغرافیایی کلینیک، هزینه کلینیک، پرسنل، تجهیزات و… را نام ببریم علاوه بر این نقش پزشک در این ناحیه را نباید فراموش کنید زیرا هر چقدر مهارت، تجربه ودانش او بیشتر باشد هزینه ها نیز افزایش پیدا می کنند.

 جراحی گونه گذاری

مراقبت های پس از جراحی گونه گذاری

همانطور که میدانید انجام عمل های زیبایی تنها بخشی از رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه می باشد از همین رو پزشکان به مراقبت های پس از عمل نیز اهمیت بسیار زیادی می دهند که انجام جراحی استخوان گونه از این قاعده مستثنی نیست. از همین رو در این قسمت در نظر داریم تا بررسی این موضوع بپردازیم:

  • نباید به مدت طولانی زیر نور مستقیم آفتاب قرار گیرند.
  • از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • در حین حمام از برخورد آب با فشار زیاد بپرهیزید.
  • در صورت بروز هرگونه زخم و یا علائم عفونت به پزشک مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها