تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای لاغری شکم با کت گوت

روش کت گوت چیست

با اطمینان میتوان گفت که چاقی یکی از بدترین موضلاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و همواره به دنبال راهی هستند تا آن را برطرف کنند و به اندام دلخواه خود برسند. در این راستا باید بدانید که روش های زیادی برای لاغری پیش روی بیماران وجود دارد اما روش کت گوت یکی از روش هایی است که به تازگی معرفی شده و توانسته جایگاه بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص دهد. در واقع این روش که به آن امبدینگ نیز گفته می شود نوعی طب سوزنی می باشد که در آن از نخ های استریل شده به طول 8 الی 3 سانتی متر در نقاط طب سوزنی در زیر پوست قرار می دهند و در طی مدت 4 هفته جذب بدن می شود. 

هزینه کاشت نخ کت گوت در شکم

پس از اینکه در رابطه با روش کت گوت اطلاعات لازم را بدست آوردید یکی از نکاتی که باید نسبت به آن آگاهی بدست آورید هزینه های مربوط به آن می باشد. در واقع تا زمانی که از هزینه ها ندانید انجام آن امکان پذیر نیست. نکات زیادی وجود دارد از جمله اینکه این هزینه ها به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه پزشکی که برای انجام این کار در نظر گرفته اید تا چه اندازه توانایی، مهارت، تجربه و آگاهی لازم را در اختیار دارد. همچنین باید بدانید که موقعیت جغرافیایی کلینیک؛ هزینه های پرسنل و تجهیزات در تعیین هزینه موثر خواهد بود. علاوه بر این نباید از تعداد نخ و روشی که در این روش مورد استفاده قرار میگیرد غافل شوید. 

مزایای روش کت گوت

همانطور که میدانید تا زمانی که انجام عمل های زیبایی مزایایی را برای افراد در پی نداشته باشد انجام آن غیرممکن است. این مسئله در رابطه با روش کت گوت نیز صدق می کند. اگر بخواهیم در رابطه با مزایای این روش برای شما بگوییم باید موارد زیر را برایتان شرح دهیم:

  • وجود نخ ها به طور طولانی مدت در بدن میتواند انواع بیماری های دیگر را نیز درمان کند.
  • این نخ ها میتوانند در چربی سوزی بدن نقش بسیار زیادی داشته باشند.
  • به کمک این نخ ها میتوان قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش داد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها