تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای تزریق چربی در دست

بوتاکس صورت با هدف از بین بردن چین و چروک آن انجام می شود. تزریق بوتاکس می تواند باعث محو شدن چین و چروکی شود که در اثر حرکت عضلات صورت به وجود آمده اند. در نواحی مختلفی از صورت تزریق بوتاکس انجام می شود. پیشانی یکی از نواحی صورت است که تزریق بوتاکس در آن بسیار رواج دارد. بوتاکس پیشانی با اهداف گوناگونی از قبیل صاف کردن خطوط افقی تشکیل شده روی پیشانی، کاهش نمای خط پیشانی، ریلکس کردن خطوط اخم، لیفت ابرو و حتی کاهش تعریق بیش از حد پیشانی انجام می شود.

 تزریق بوتاکس پیشانی

رفع چین و چروک صورت با بوتاکس

افتاده شدن اعضای صورت و ایجاد چین و چروک  مواردی هستند که با افزایش سن بیشتر به چشم می آیند.علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری از جمله  برخی بیماری ها، نور خورشید، کاهش وزن شدید و … هم موجب ایجاد و یا شدت یافتن  چروک های صورت می شوند. امروزه برای رفع یا جلوگیری از ایجاد چنین آثاری بر روی صورت روش های مختلفی ابداع گردیده است؛ در میان این روش ها تزریق بوتاکس محبوبیت زیادی دارد؛ زیرا این روش به صورت کم تهاجمی و بدون انجام جراحی است و در مواردی که به صورت اصولی و با مواد استاندارد انجام شود، عارضه ی خاصی برای فرد ایجاد نمی کند. تزریق بوتاکس به عضلات صورت می تواند موجب ضعیف شدن و یا فلج موقتی عضله ی مورد نظر شود و با محدود کردن حرکت آن باعث محو شدن چین و چروک ناشی از حرکت آن عضله گردد.

 هزینه بوتاکس پیشانی

هزینه تزریق بوتاکس پیشانی

به طور کلی تزریق بوتاکس همانند سایر اعمال زیبایی هزینه ی ثابتی ندارد و کلینیک هایی که اقدام به انجام این روش می کنند، با در نظر گرفتن فاکتور های مختلفی  مانند قیمت مواد مورد استفاده برای تزریق، میزان چین و چروک های فرد، میزان حساسیت ناحیه ی مورد نظر، مکان جغرافیایی کلینیک، میزان تخصص پزشک و دستمزدی که او طلب می کند و … هزینه تزریق بوتاکس را تعیین می کنند. به طور معمول برای اعلام هزینه های تزریق بوتاکس دو قاعده وجود دارد: اول اینکه هزینه بر اساس ناحیه ی مورد نظر تعیین و اعلام شود و دوم اینکه هزینه بر اساس تعداد واحد بوتاکس انجام شده محاسبه شود. هزینه تزریق بوتاکس پیشانی هم از همین قواعد پیروی می کند و بسته به هدف درمان و میزان چین چروک پوست، تعداد محل های تزریق و تعداد واحد های و دوز مورد نیاز متغیر هستند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها