تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علت و درمان ریزش مو در زمستان

چرا ریزش مو در زمستان بیشتر است؟

این مسئله که موها دچار ریزش است یک امر طبیعی می باشد و هیچ فرقی میان مرد و زن بودن وجود ندارد اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چرا ریزش مو در زمستان بیشتر است؟ اگر بخواهیم به صورت دقیق و علمی به این سوال شما پاسخ دهیم باید بگوییم که طی تحقیقاتی که پزشکان و محققان در این زمینه انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که موی سر برای اینکه از پوست سر برای اینکه در برابر اشعه خورشید محافظت کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این نیاز با بروز هوای سرد و کاهش طول روز به مقدار قابل توجه کاهش می یابد در نتیجه با ریزش مو این مسئله را به افراد نشان می دهد.

 جلوگیری از ریزش مو در زمستان

روش های مراقبت از مو در زمستان

همانطور که گفته شد ریزش مو در زمستان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند و همین مسئله باعث می شود که افراد به فکر روشی برای درمان بیوفتند و این مشکل را برطرف نمایند. اگر بخواهیم به برخی از روش های مراقبت از مو در فصل زمستان اشاره کنیم باید مواردی همچون چرب کردن مو، استفاده از انواع ژل نظیر آلوئه ورا، رنگ نکردن مو در فصل زمستان، نبستن مو به شکل دم اسبی، کوتاه کردن قسمت های انتهایی مو و همچنین استفاده از محصولات مراقبت از مو را نام ببریم. این ها از جمله روش هایی هستند که میتوانند نقش بسیار زیاد و مهمی در برطرف کردن این مشکل داشته باشند.

 مراقبت از مو در زمستان

سرم های نرم کننده مو

همانطور که گفته شد استفاده از محصولات مراقبت از مو می تواند تاثیر بسیار زیادی در درمان ریزش مو در زمستان داشته باشد. سرم های نرم کننده مو یکی از روش ها و محصولاتی هستند که امروزه در تمامی داروخانه ها و لوازم آرایشی-بهداشتی یافت می شود و میتواند شما را به خواسته تان برساند. اما مهمترین نکته در این زمینه این است که شما سرم موی متناسب با موهای خود را پیدا کنید به این منظور که اگر موهایی خشک دارید باید سرم مویی برای چرب کردن موهایتان خریداری کنید و اگر دارای موهایی چرب هستید برای تنظیم میزان چربی باید سرمی مناسب خریداری کنید.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تقویت موایران نوین

 کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها