تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

شستشو بعد از کاشت ابرو

شستشو بعد از کاشت ابرو

مراقبت های لازم بعد از کاشت ابروشستشو بعد از کاشت ابرو از مهمترین کارها بعد از عمل کاشت ابرو میباشد . مسلما می دانید افرادی که دچار ریزش مو و یا ریزش ابرو می شوند یکی از بهترین گزینه هایی که برای درمان پیش روی آنها قرار دارد کاشت ابرو و مو می باشد. این راستا باید بدانید که مراقبت های بعد از کاشت از مهمترین قسمت های درمان محسوب می شوند زیرا پزشکان این مراقبت ها را بخشی از درمان می دانند و اگر میخواهند به نتیجه برسند باید آنها را رعایت کنند. در این قسمت به معرفی برخی از نکات شستشو بعد از کاشت ابرو و همچنین مراقبت های بعد از کاشت ابرو میپردازیم:

  • بعد از کاشت ابرو زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از عمل کاشت ابرو ، از استحمام کردن و رفتن به استخر خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های روزانه بعد از کاشت ابرو به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید.
  • بعد از کاشت ابرو ورزش های سنگین را به مدت یک هفته کنار بگذارید.

شستشو بعد از کاشت ابرو و روش صحیح انجام آن

همانطور که میدانید پس از اینکه عمل کاشت ابرو را انجام می دهید در نهایت باید به حمام بروید و یا اینکه صورت خود را بشویید نکته مهم این است که با نحوه صحیح شستشو بعد از کاشت ابرو آگاهی داشته باشید از همین رو در این راستا باید بدانید که وقتی تصمیم به شستشو ابرو میگیرید نکات زیر را باید رعایت کنید:

  • همواره برای دست کشیدن بر روی ابرو باید آن را به یک سمت هدایت کنید.
  • از برخورد مستقیم دوش آب با ابرو جلوگیری کنید.
  • از آب داغ برای شستشو ابرو کاشته شده استفاده نکنید.
  • برای خشک کردن حوله را با فشار بر روی ابرو کاشته شده نکشید.

کاندیدای کاشت ابرو

پس از اینکه نسبت به مراقبت های کاشت ابرو و همچنین شستشو بعد از کاشت ابرو آگاهی لازم و کافی را پیدا کردید تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستید؟ در این رابطه باید بگوییم شما زمانی میتوانید به سراغ کاشت مو در ابرو بروید که در ابتدا بررسی های لازم صورت گیرد و پزشکان به این نتیجه دست پیدا کنند که شما از بانک مویی قوی و ضخیم بهره مند می باشید و میتوان از آنها برای انتقال به ناحیه مورد نظر استفاده کرد. در آن صورت میتوانید اطمینان داشته باشید که عمل شما نتیجه بخش خواهد بود.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره ۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه ایران نوین میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

سوالات متدوال درباره کاشت ابرو


۱- روش های کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو و زیبایی ایران نوین چگونه است ؟ کلینیک ایران نوین کاشت ابرو را با دو روش FUG و FUE طی مدت ۴ الی ۶ ساعت در یک روز انجام میشود که معمولا به صورت دو نیمه یعنی نیمه چپ و راست انجام میشود که در صورت رضایت ازکاشت ابرو یک نیمه ، نیمه دیگر نیز انجام میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب به روش های کاشت ابرو در کلینیک ایران نوین به صفحه کاشت ابرو ، روش های کاشت ابرو مراجعه نمایید.


۲- نتیجه عمل کاشت ابرو چیست ، و چه میشود ؟ بعد از انجام عمل کاشت ابرو و قرار گرفتن موهای بیشتر و پرتر در ناحیه صورت و ابرو، نتیجه آن ابروها ، چشم ها و درنهایت صورت زیباتری به صورت فرد درخواست کننده میبخشد. بیشتر بخوانید


۳- چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب نخواهند بود؟ درکل افرادی که دچار مشکلات قلبی عروقی هستند ، افرادی که دچار نارسایی های کلیوی و شیمی درمانی میشوند برای عمل . کاشت مو مناسب نیستند. برای اطلاع بیشتر نسبت به شناخت افراد مناسب جهت کاشت ابرو و کاشت مو به صفحه کاشت ابرو مراجعه نمایید تا اطلاعات بیشتری کسب نمایید.


۴- هزینه و قیمت تقریبی کاشت ابرو چقدر است ؟ کلینیک پوست و مو ایران نوین برای جلب رضایت مشتری تلاش کرده با حداقل هزینه و حداکثر بازخورد کاشت ابرو را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.. برای اطلاع از قیمت و هزینه کاشت ابرو در کلینیک ایران نوین به صفحه هزینه و قیمت کاشت ابرو مراجعه نمایید.


۵- ابروهای کاشته شده بعد از چند روز نمایان خواهند شد ؟ رشد موهاي جديد در ناحيه ابرو را ميتوانيد بعد از چند ماه ببينيد، اما روند بهبود نتايج اين عمل تا يک سال بعد از کاشت ابروها همچنان ادامه پيدا خواهد کرد. صفحه کاشت ابرو اطلاعات بیشتری راجب به مدت زمان رویت ابروهای کاشته شده در اختیار شما کاربران گرامی میگذارد.


۶- عوارض و خطرات کاشت ابرو چیست ؟ عمل زیبایی کاشت ابرو یک عمل بسیار ظریف و حساس بوده که برای افرادی که در اثر عوامل مختلفی موی ابرو خود را از دست داده اند و خواهان ابروهای پرپشت ، طبیعی و زیبا هستند ، توسط پزشک متخصص مو در کلینیک پوست و مو و مراکز معتبر زیبایی صورت می پذیرد. در صفحه عوارض کاشت ابرو راجب عوارض و خطرات ناشی از کاشت ابرو بیشتر بخوانید.


۷- آیا در عمل کاشت ابرو از موهای طبیعی خودم استفاده میشود ؟ بله ، درعمل کاشت ابرو که بیشتر از موهای ناحیه پشت گوش با روش های FUG و FUE از پوست سر برداشت و عملیات کاشت انجام میشود. صفحه کاشت ابرو اطلاعات بیشتری را درباره روش ها و نحوه کاشت را در اختیار شما کاربران عزیز میگذارد.


۸- آیا عکس یا ویدیوی خاصی درباره ابرو هست ؟ بله ، در صفحات شبکه های اجتماعی از جمله : آپارات فیس بوک یوتیوب و همچنین صفحه کاشت ابرو ویدئوهایی درباره کاشت ابرو وجود دارد.


۹- نحوه شستشوی صورت بعد از انجام عمل کاشت ابرو به چه صورت میباشد ؟ بعد از انجام عمل کاشت ابرو برای شستشوی صورت و ناحیه ابروها از آب داغ استفاده نشود. همچنین از ایجاد فشار بر روی موهای کاشت شده در ناحیه ابرو خود داری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت ابرو ،میتوانید به صفحه شستشوی بعد از کاشت ابرو مراجعه نمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها