تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

روش سلولاژ بهترین درمان سلولیت

سلولیت چیست و چگونه درمان می شود؟

تاکنون در رابطه با مسئله سلولیت چیزی شنیده اید؟ در واقع امروزه بسیاری از خانم ها بدون اینکه نسبت به این مسئله آگاهی داشته باشد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. از همین رو باید بدانید که سلولیت همان پوست پرتقال است که به دلیل وجود سلول های چربی زیاد در زیر پوست به وجود می آید. معمولا خانم ها از این مسئله گله و شکایت بسیار زیادی دارند. به طور معمول این مشکل در قسمت شکم و بازو به وفور دیده می شود. اما خوشبختانه روش های مناسبی برای درمان این مشکل وجود دارد که یکی از آنها روش سلولاژ می باشد. در این مقاله در نظر داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این روش خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 درمان سلولیت بدن

مزایای روش سلولاژ

همانطور که گفت سلولیت نوعی تجمع بد چربی در زیر پوست می باشد که باعث می شود پوست بدن همانند پوست پرتقال ناهموار شود. راه های بسیار زیادی برای درمان این مشکل به دنیا به معرفی شده است که روش سلولاژ یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد. در این قسمت در نظر داریم تا به برخی از این مزایا بپردازیم عبارتند از:

  • یکی از روش های کم تهاجمی می باشد.
  • هیچ آسیبی به پوست وارد نمی شود.
  • با کمک آن مواد زائد از بدن خارج می شود.
  • به محکم شدن و ضخیم تر شدن پوست کمک می کند.
  • ماندگاری آن به بیش از یک سال میرسد.
 دستگاه لیزر سلولاژ

چگونگی عملکرد روش سلولاژ

پس از اینکه در رابطه با مزایای روش سلولاژ توضیحاتی خدمت شما معرفی کردیم یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن بپردازید چگونگی عملکرد این روش می باشد از همین رو در این رابطه باید بگوییم که این روش کم تهاجم با یک دستگاه فیبر نوری افراد را به نتیجه دلخواه خود میرساند و با برش های کوچکی که پوست وارد می کند و گرم کردن آن ناحیه بافت های چربی را از یکدیگر جدا کرده و پس از بیرون آمدن فیبر لیزر از ناحیه مورد نظر، پزشک با فشار دادن مواد زائد را نیز از بدن خارج می کند تا افراد از شر سلولیت پوست خلاص شوند و به پوستی زیبا و شفاف دست پیدا کنند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها