تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

رفع چروک چشم با تزریق بوتاکس

گرچه  با داشتن چین و چروک چشم ممکن است چهره ای پخته داشته باشید اما به هر حال این چین و چروک ها می توانند چهره ی شما را خسته، غمگین و یا چندین سال پیرتر از آنچه که هستید نشان دهد. افزایش سن باعث می شود که به صورت طبیعی چین و چروکی در اطراف چشم ها ایجاد شود اما عوامل دیگری مانند نور خورشید، سیگار و الکل می توانند پروسه ی تشکیل چروک ها را سرعت بیشتری دهند و یا اینکه آن ها را عمیق تر کنند. این روزها تزریق بوتاکس برای رفع این گونه مشکلات پوستی رواج زیادی پیدا کرده است. 

بهترین روش رفع چروک چشم

امروزه پزشکان متخصص در زمینه ی زیبایی از راه های گوناگونی می توانند به کاهش یا رفع چروک چشم کمک کنند. بسته به نوع چین و چروکی که در زیر و اطراف چشم ها تشکیل شده اند می توان روش های مختلفی را برای حل و یا کاهش آن ها به کار گرفت. به عنوان مثال برای رفع چین و چروک عمیق معمولا روش تزریق چربی برای پر کردن خطوط چین به کار می رود. روش هایی نظیر هایفوتراپی، بوتاکس، پی آر پی و … هم می توانند در درمان چین و چروک های پوست موثر باشند. بنابراین چنانچه به دنبال بهترین روش رفع چین و چروک  هستید بایستی بدانید بهترین و مناسب روش را پزشک متخصص با بررسی وضعیت پوست و نوع چین و چروک های ایجاد شده تعیین می کند. 

درمان چروک زیر چشم با هایفوتراپی یا بوتاکس

هایفوتراپی و بوتاکس دو روش بسیار متداول برای کاهش و رفع چروک پوست صورت هستند که هرکدامشان مزایا و معایب خاص خود را دارد. هایفوتراپی روشی بدون جراحی و غیر تهاجمی است که عملکرد آن به این شکل است که امواج مافوق صوت را به لایه زیرین پوست می فرستد و از این طریق پوست را برای کلاژن سازی تحریک می کند. تزریق بوتاکس نیز بدین شکل است که بنا به نوع و مکان چین و چروک چشم، مقادیر خاصی از سم بوتاکس به نواحی اطراف چشم تزریق می گردد. سم بوتاکس باعث فلج یا تضعیف موقتی ماهیچه های نواحی تزریق می گردد و با محدود کردن حرکت این ماهیچه ها باعث محو چروک ها می گردد. هر دو روش درمانی نام برده شده اثرات موقتی دارند. به طور معمول اثرات هایفو حدود یک الی دو سال و اثرات تزریق بوتاکس سه الی شش ماه دوام می آورد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها