تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

تأثیر بیوتین بر رشد موهای سر

ویتامین B7 یا بیوتین یکی از ویتامین های محلول در آب است و جز ویتامین های گروه B به شمار می آید و همچنین با نام ویتامین H نیز شناخته می شود. این ویتامین برای سنتز گلوکز، اسید های چرب و برخی از اسید های آمینه اهمیت دارد. ویتامین B7 نقش مهمی در سلامت پوست، مو و ناخن ها ایفا می کند چرا که زیر ساخت پروتئین کراتین که یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ی آن ها است را بهبود می بخشد. چنانچه بدنتان مقادیر کافی B7 دریافت نکند، ممکن است دچار ریزش مو یا مشکلاتی نظیر قرمزی پوست شوید و یا  اینکه احساس خستگی داشته باشید. البته بایستی بدانید که کمبود این ویتامین در موارد نادری رخ می دهد و اکثر افراد مقادیر کافی از آن را در بدنشان دارند. 

ماندگاری تاثیر داروهای تقویت مو

داروهای تقویت مو اغلب مکمل های تغذیه ای هستند که مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تقویت موها در آنها گنجانده شده است. ویتامین های گروه B و به ویژه بیوتین ، روی، ویتامین های C وD، آهن، امگا 3، انواع آمینو اسید ها و … از مهمترین مواد تشکیل دهنده ی این داروها به شمار می روند. میزان ماندگاری تاثیرات داروهای تقویت مو به موارد مختلفی مانند شرایط بدنی افراد مختلف و دلایل ضعیف شدن موهای آن ها، سبک تغذیه ی افراد و نوع داروی مکمل مصرفی می تواند متغیر باشد. به عنوان مثال کسانی که به دلیل برداشتن قسمتی از دستگاه گوارششان کمبود ویتامین B7 داشته و دچار ریزش مو گردیده اند بایستی مکمل های حاوی این ویتامین را به صورت روزانه مصرف کنند. 

داروی بیوتین برای جلوگیری از ریزش مو

امروزه داروهای تقویتی زیادی به ویژه داروهای حاوی بیوتین در بازار وجود دارد که  سازندگانشان مدعی هستند مصرف این داورها برای همه ی  ریزش موی همه افراد مفید است. همانگونه که قبلا اشاره نمودیم، کمبود B7 در موارد نادری رخ می دهد و اکثر افراد این ویتامین را حتی بیش از مقدار مورد نیازشان به صورت روزانه دریافت می کنند؛ از این رو در مورد این مسئله که آیا همه ی افراد می توانند با مصرف داروی های مکمل حاوی این ویتامین از ریزش موی خود جلوگیری کنند یا خیر، اختلاف نظر هایی وجود دارد و اکثر پزشکان معتقدند مصرف این گونه مکمل ها برای کسانی که واقعا کمبود ویتامین B7 داشته و از این بابت دچار ریزش مو شده اند، روند ریزش مو را معکوس می کند اما افراد سالمی که کمبود ویتامین ندارند با مصرف این داروها تغییرات محسوسی در تقویت و رشد موهایشان نمی بینند.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تقویت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها