تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بینی استخوانی و گوشتی چه تفاوتی دارد؟

عمل بینی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است که این روزها هم خانم ها و هم آقایان آن را انجام می دهند. یکی از باورهای رایج در مورد جراحی بینی این است که نتیجه ی  جراحی بینی های استخوانی و غضروفی بهتر از بینی های گوشتی است. بینی استخوانی به بینی هایی گفته می شود که عموما پوست ظریف و بافت غضروفی محکمی  دارند؛ اما بینی های گوشتی بینی هایی هستند که پوست ضخیم تر و بافت غضروفی کمتر و ضعیف تری دارند. برخی از افراد هم بینی شان حالت ترکیبی دارد و به طور صد در صدی گوشتی یا استخوانی نیست؛ به عنوان مثال ممکن است بینی پوست ضخیمی و در عین حال غضروف های ضخیمی هم داشته باشد و یا اینکه پوست نازک و غضروف نازکی داشته باشد.

 تفاوت بینی استخوانی و گوشتی

عمل جراحی بینی استخوانی

عموم افراد بر این باورند که نتایج عمل جراحی بینی های استخوانی بهتر می شوند. حقیقت این است که این باور عمومی درست است. پوست نازک بینی استخوانی اجازه می دهد تا تغییرات و ظرافت هایی که حین جراحی بر روی بینی اعمال می شوند، به خوبی قابل مشاهده باشند. علاوه بر این، ورم در جراحی بینی های استخوانی زودتر برطرف می شود و شکل بینی هم  پس از جراحی ثبات بیشتری داشته و کمتر تحت تاثیر گذشت زمان و یا موارد دیگر دچار تغییر می شود. از اعمال رایج در جراحی بینی غضروفی و استخوانی برداشتن قوز بینی است که بنا به دلایل ارثی و یا به دلیل ضربه خوردن غضروف آن رشد زیادی نموده و حالت قوزدار پیدا کرده است.

 مراحل عمل بینی گوشتی

تفاوت عمل بینی استخوانی و گوشتی

با وجود اینکه افراد دارای بینی های استخوانی از جراحی زیبایی نتایج بهتری می گیرند اما این قاعده ای کلی نیست که بینی های گوشتی قابل جراحی نباشند و نتایج جراحی شان قابل قبول نباشد. بینی های گوشتی را نیز می توان با جراحی زیباتر و خوش حالت تر نمود. متخصصان جراحی بینی که در کار خود مهارت بالایی دارند می توانند بینی های گوشتی را نیز به شکل قابل قبولی جراحی کنند. در جراحی بینی های گوشتی معمولا هدف اصلی باریک تر نمودن نیمه ی پایینی بینی و شکل دهی مناسب به پره ها و نوک بینی است. ورم بینی های گوشتی عمل شده مدت زمان بیشتری باقی می ماند و حتی گاهی بیشتر از یک الی دو سال طول می کشد که ورم بینی از بین رود.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها