تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش برای داشتن شکم صاف

بهترین روش برای داشتن شکم صاف

داشتن شکمی لاغر و صاف آرزوی بسیاری از خانم ها و آقایانی است که می خواهند همیشه خوش اندام به نظر برسند و هر لباسی که دوست دارند، به تن کنند. اما  داشتن شکم صاف کار چندان راحتی نیست و بیشتر افراد بایستی مراقبه ی زیادی داشته باشند تا دچار چاقی شکمی نشوند. به کسانی که دچار چاقی های شکم هستند، بایستی صادقانه گفت که شاید آب کردن این چربی ها کمی سخت باشد اما کار غیر ممکنی نیست. ورزش کردن، محدود کردن میزان کالری دریافتی روزانه و پرهیز از مواد غذایی که موجب اختلال در کار روده و مواردی نظیر نفخ و یبوست می شوند جز اولین روش ها و توصیه هایی هستند که برای داشتن شکم صاف مطرح می شوند.  به جز این روش ها امروزه روش های دیگری هم برای  از بین بردن چربی های شکمی  وجود دارد.

ورزش برای داشتن شکم صاف

چربی های شکمی جز چربی های بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل کسانی که می خواهند با روش هایی نظیر رژیم گرفتن و ورزش کردن، شکم خود را صاف کنند، بایستی صبر و حوصله داشته باشند و کار خود را با مداومت در انجام به نتیجه  مطلوب رسانند. حرکات ورزشی مختلفی از حلقه زدن گرفته تا دراز نشست، پیاد روی و دیگر ورزش هایی که موجب تقویت عضلات شکمی می شوند، برای صاف کردن شکم موثر هستند. زمانی که عضلات شکمی تقویت شوند، فشار روی کمر کمتر می شود و ستون فقرات نیز وضعیت بهتری دارد.

لیپوماتیک چربی شکم

همه ی افراد نمی توانند از عهده ی انجام حرکات ورزشی لاغری شکم برآیند و برخی ها هم با وجود اینکه ورزش می کنند و رژیم می گیرند، تغییرات چندانی در سایز دور کمر خود ندارد. این گونه افراد می توانند به روش های نوین تری برای رهایی از چربی های شکمی فکر کنند. لیپوماتیک شکم از روش های پرطرفدار لاغری شکم است و افراد زیادی برای داشتن شکم صاف به این روش روی  می آورند. در روش لیپوماتیک ابتدا یک برش کوچک در پوست شکم ایجاد می شود سپس کانولای دستگاه لیپوماتیک وارد شکم می شود و با حرکات ارتعاشی و لرزشی بافت های چربی شکم را از هم باز می کند. پس از این مرحله ی تخریب، چربی ها از شکم خارج می شوند. از چربی های  اضافه ی خارج شده از شکم می توان برای حجم دهی به سایر نواحی بدن مثل گونه و … استفاده نمود.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها