تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

کاهش وزن بعد از لیپوماتیک چقدر است؟

لیپوماتیک ، معجزه لاغری موضعی

امروزه روش های بسیار زیادی برای لاغری و رسیدن به اندامی زیبا وجود دارد. یکی از راه هایی که پیش روی آنها قرار دارد لیپوماتیک می باشد. این روش که با عنوان پیکرتراشی نیز شناخته می شود توانسته با توجه به نتایج خوبی که ارائه داده است طرفداران بسیار زیادی را نیز به سمت خود جذب نماید. اما نکته ای که در رابطه با این روش وجود دارد و همواره یکی از سوالات بیماران بوده این است که کاهش وزن بعد از لیپوماتیک چقدر است؟ در واقع این مسئله به نکات زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم اما نکته ی مهم این است که شما نسبت به تمامی اتفاقات آن آگاهی داشته باشید. 

حداکثر کاهش وزن بعد از لیپوماتیک

در واقع هنگامی که از لیپوماتیک برای کاهش وزن استفاده میکنید باید به این مسئله آگاه باشید که نمیتوانید دقیقا به همان وزن ایده آل برسید. در واقع در روش لیپوماتیک با استفاده از دستگاهی که پزشک در اختیار دارد چربی های اضافه شکم و سایر نقاط را از بدن خارج می کند و برای اینکه نسبت به کاهش وزن بعد از لیپوماتیک آگاهی داشته باشید باید بدانید که این مسئله کاملا به خودتان بستگی دارد. در واقع اینکه شما تا چه اندازه میتوانید به رژیم غذایی خود پایبند باشید در این کاهش وزن نقش خواهد داشت. نکته ی دیگری که در رابطه با آن باید بدانید این است که در صورتی که رژیم غذایی را رعایت نکنید دوباره به حالت اول بازخواهید گشت. 

ماندگاری اثر لیپوماتیک

یکی دیگر از سوالاتی که بعد از مقدار کاهش وزن بعد از لیپوماتیک از جانب بیماران مطرح می شود این است که ماندگاری آن چقدر است؟ در واقع پاسخ دادن به این سوال خیلی سخت نیست اما باید بدانید که زمانی که شما تصمیم به انجام این عمل میگیرید باید نسبت به تمامی اتفاقات آن آگاه باشید. در واقع ماندگاری این عمل نیز به همین آگاهی بستگی دارد اینکه شما بدانید رژیم غذایی در کاهش وزن شما و همچنین ثابت نگه داشتن وزن شما چقدر موثر است کمک می کند تا تصمیم درست و در نهایت نتیجه بخشی برای رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها