تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه لیزر کویتیشن غبغب در غرب تهران

بسیاری از افراد در ناحیه تلاقی چانه و گردن خود به دلیل افزایش وزن دچار چاقی و چربی اضافه می گردند که این چربی اضافه باعث ایجاد چروک در گردن و حالت برآمدگی در زیر چانه خواهد شد که به آن غبغب گفته می شود، برای رفع غبغب روش های زیادی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی ، رادیوفرکانسی و کویتیشن وجود دارد اما هزینه لیزر کویتیشن غبغب در غرب تهران چه میزان خواهد بود. 

کویتیشن غبغب

کویتیشن غبغب روشی غیر جراحی  برای از بین بردن این مشکل در گردن می باشد که برای رفع چربی های غبغب از امواج اولتراسوند استفاده می نماید، در این روش طول موج امواج به سرعت دیواره غشاء سلول های چربی را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را مرتعش و منقبض می کند و در نتیجه درون سلول ها حباب هوا تشکیل می گردد و این حباب ها دیواره سلول های چربی را متلاشی می نمایند و چربی ها به صورت مایع آزاد می گردند و همزمان به دلیل تاثیر امواج بر فیبروبلاست های پوست گردن پوست نیز لیفت خواهد شد و غبغب آن رفع می گردد. 

هزینه کوتیشن غبغب در غرب تهران

در غرب تهران بسیاری از کلینیک ها و مراکز درمانی برای رفع غبغب بیماران از روش های موضعی لاغری مانند کویتیشن استفاده می نمایند که به طور کلی هزینه هر جلسه از کویتیشن درمانی غبغب براساس میزان چربی اضافه غبغب و زمان انجام کویتیشن و دستمزد متخصص بر آورد می شود و هر چه چربی اضافه غبغب بیشتر باشد زمان کویتیشن درمانی بیشتر طول خواهد کشید و به طبع هزینه درمان نیز بالا خواهد رفت بنابراین در این روش هزینه ثابتی وجود ندارد و به میزان چربی غبغب بستگی خواهد داشت. افرادی مانند زنان باردار و شیرده ، بیماران قلبی، افرادی که مشکلات پوستی مانند اگزما دارند، افرادی که کلسترول بالا دارند، بیماران کبدی و افرادی که بیماری افسردگی دارند نباید از روش کویتیشن برای ایجاد لاغری در هیچ نقطه ای از بدن خود استفاده نمایند. کویتیشن غبغب روشی غیر تهاجمی برای رفع غبغب بیماران می باشد که با تنظیم صحیح امواج هیچ گونه عوارض خاصی را برای بیمار ایجاد نمی نماید و زیبایی و ظرافت را به چانه و گردن باز می گرداند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها