تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

معجزه میکرونیدلینگ پوست در جوانسازی صورت

معجزه میکرونیدلینگ پوست در جوانسازی صورت

با گذشت زمان و بالا رفتن سن در هر فردی زیبایی وی مخصوصا زیبایی پوست و مو دچار شکنندگی می گردد و ورود به دوره میان سالی شروع مشکلات پوست و مو می باشد زیرا با بالا رفتن سن تولید بافت های حیاتی پوست دچار کندی شده و روند تولید آنها کاهش خواهد یافت در نتیجه پوست سفتی و استحکام خود را از دست داده و شل و افتاده می گردد، روشهای جوانساری پوست هر کدام از طریق مختلف این روند تولید بافت ها را افزایش داده و به پوست در جوانسازی یاری می رسانند ، یکی از روش های جوانسازی دوباره پوست میکرونیدلینگ می باشد که باید دید معجزه میکرونیدلینگ پوست در جوانسازی صورت چگونه رخ می دهد.

میکرونیدلینگ پوست

میکرونیدلینگ پوست به وسیله سوزن زدن به پوست انجام می شود این سوزن های ریز با سرعتی بالا روی سطح پوست سوراخ ایجاد می نمایند و پوست را تحریک خواهند کرد تا قابلیت ارتجاعی آن بازگردد ، با سوراخ شدن سطح پوست سلول های پوست تحریک شده و جهت درمان زخم حاصل از دستگاه تکثیر می شوند ، این امر موجب می گردد تا بافت جدید در پوست تشکیل شود و پوست کلاژن و الاستین جدید تولید نماید در نتیجه جریان خون در پوست افزایش یافته و پوست جوان و شاداب می گردد.

 میکرونیدلینگ پوست صورت

موارد استفاده میکرونیدلینگ پوست صورت

از روش میکرونیدلینگ پوست در کاهش جای زخم ها ، برطرف کردن ترک پوست، رفع شل شدگی، سوختگی پوست و رفع خطوط نازک ایجاد شده دور لب ها استفاده می شود، زخم های حاصل از سوزن های این دستگاه پوست  را تحریک خواهد کرد تا فضای خالی ایجاد شده را با کلاژن پر نماید در نتیجه پوست سفت و رطوبت خود را باز خواهد یافت. میکرونیدلینگ پوست درد قابل تحملی برای بیمار ایجاد خواهد کرد اما برای کاهش درد معمولا از بی حسی برای بیمار استفاده می شود ، این روش روشی می باشد که به تکرار نیاز دارد و دفعات تکرار بسته به نوع پوست و میزان شل شدگی آن توسط متخصص میکرونیدلینگ تعیین می گردد و بهتر است فواصل زمانی آن چندین هفته باشد تا پوست در این مدت فرصت داشته باشد تا فرآیند کلاژن سازی را کامل نماید و بعد از انجام این روش بیمار می تواند طی استراحت کوتاهی فعالیت های خود را از سر بگیرد.

برای دریافت جوانسازی پوست و استعلام جوانسازی پوست و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها