تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای کاهش وزن و لاغری با LPG

لاغری موضعی با دستگاه LPG

همواره میل به زیبایی از گذشته تاکنون در وجود انسان ها بوده و هر روزه افزایش پیدا کرده است و رسیدن به اندامی زیبا یکی از راه هایی است که میتوان به این زیبایی دست پیدا کرد. اکثر افراد داشتن اندام لاغر و متناسب را به اندامی تپل ترجیح می دهند از همین رو زمانی که مقداری چاق می شوند به سراغ رژیم ها و سایر روش های درمانی میروند. لاغری با LPG یکی از روش هایی است که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و توانسته افراد را به آن چیزی که میخواهند برساند. نکات زیادی در رابطه با این روش از لاغری وجود دارد که در ادامه به بررسی آنان میپردازیم. 

کاهش وزن با ال پی جی

همانطور که گفته شد نکات زیادی در رابطه با لاغری با LPG وجود دارد از جمله اینکه این روش درمانی با تکیه بر مکش های قابل تنظیم و شدت ارسال فرکانس و همچنن دو غلطک پوست را کشیده و کاهش سایز و لاغری موضعی و همچنین کاهش وزن را برای افراد در پی خواهد داشت. دقت داشته باشید افرادی که از این روش برای کاهش وزن استفاده می کنند باید بدانند که رسیدن به نتیجه دلخواه تنها در 6 جلسه و هفته ای دو بار امکان پذیر است و در این روش هیچ نیازی به بیهوشی نیست حتی هیچگونه دردی متوجه بیمار نخواهد شد. 

هزینه لاغری با LPG

مسلما اطلاع از هزینه لاغری با LPG کمک می کند تا افراد به سراغ این روش بروند و برای رسیدن به اندامی زیبا از این دستگاه استفاده کنند. اما تاکنون فکر کرده اید که این هزینه چقدر است؟ در این رابطه باید بگوییم هزینه انجام این عمل با کمک دستگاه LPG خیلی بالا نیست اما همواره به عواملی مانند نوع و مدل دستگاه مورد استفاده، تجربه ای که پزشک متخصص در اختیار دارد و همچنین اینکه شما از این دستگاه برای کاهش سایز کدام ناحیه از بدنتان استفاده می کنید بستگی دارد. همچنین باید بدانید در صورتی که تعداد جلسات مورد نظر بیشتر از 6 جلسه باشد باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها