تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراقبت های پس از کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی چیست؟

همانطور که میدانید میل به زیبایی از زمان ظهور انسان ها در وجود آنها قرار گرفته است و این مسئله با پیشرفت علم و تکنولوژی به اوج خود رسیده است از همین رو هیچ خورده ای به انسان ها وارد نیست. مسلما میدانید که روش های بسیار زیادی برای شادابی و زیبایی پوست به دنیا معرفی شده است اما تاکنون در رابطه با کربوکسی تراپی چیزی شنیده اید؟ در این راستا باید بگوییم که به تزریق گاز کربنیک زیر پوست، کربوکسی تراپی می گویند. حال پس از اینکه در رابطه با این روش از زیبایی توضیحاتی خدمت شما ارائه کردیم مسئله ای که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که مراقبت های پس از کربوکسی تراپی به چه صورت می باشد؟

آنچه قبل و بعد از کربوکسی تراپی باید بدانید

همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین سوالاتی که ذهن بیماران و متقاضیان استفاده از کربوکسی تراپی را به خود مشغول می کند این است که پس از کربوکسی تراپی چه اقداماتی را باید انجام دهد. از همین رو باید بدانید که افراد متقاضی قبل از انجام این عمل باید آزمایشات لازم برای بروز هرگونه ایجاد حساسیت و مشکلات متناسب با آن را انجام دهند و از مصرف انواع قرص های مصرفی خود جلوگیری کنند. پس از انجام عمل نیز بیماران کار سختی را پیش رو ندارند زیرا می توانند پس از گذشت دو روز به روال عادی زندگی خود برگردند و به گونه ای رفتار کنند که گویی هیچ عملی انجام نداده اند.

نکات لازم برای مراقبت های پس از کربوکسی تراپی

حال به مهمترین قسمت انجام کربوکسی تراپی رسیده ایم. جایی که بیماران باید دقت بسیار ویژه ای به این قسمت داشته باشند. از همین رو باید بدانید که مراقبت های پس از کربوکسی تراپی عبارتند از:

  • بیمار پس از گذشت 24 ساعت از انجام کربوکسی تراپی میتواند به استحمام برود و یا با درون آب سرد شنا کند.
  • نباید به مدت یک ماه در معرض نور مستقیم آفتاب قرار گیرند.
  • از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین خودداری کنند
  • کرم ها و قرص هایی که پزشک برای او تجویز می کند را باید به صورت مرتب مصرف کند
  • معاینات لازم بعد از انجام کربوکسی تراپی را طی کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها