تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیفت ابرو با لیزر یا نخ

لیفت ابرو با لیزر چگونه انجام می شود؟

امروز لیفت ابرو یکی از روش هایی است که افراد با استفاده از آن میتوانند به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند و همچنین از بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر آنها شده خلاص شوند. اما تاکنون در رابطه با لیفت ابرو با لیزر چیزی شنیده اید؟ این روش یکی از جدیدترین روش های موجود می باشد که علاوه بر افتادگی ابرو میتواند در درمان چین و چروک های صورت و همچنین خط اخم موثر باشد. در واقع در این روش، اشعه لیزر به راحتی و بدون اینکه هیچ آسیبی به پوست وارد کند خود را به لایه درم پوست می رساند و عمل فرایند ترمیم و جوانسازی را انجام می دهد. در واقع نفوذ اشعه لیزر به لایه درم باعث تحریک و کلاژن سازی دوباره پوست شده و همه چیز را به حتی برای چند ماه به حالت اولیه برمیگرداند.

 لیفت ابرو با نخ یا لیزر

مزایا و معایب لیفت ابرو با نخ

یکی دیگر از روش های لیفت ابرو، استفاده از نخ های مخصوص می باشد. اما تاکنون به این فکر افتاده اید که آیا لیفت ابرو با لیزر بهتر است یا نخ؟ در این قسمت برای شفاف سازی این مسئله در نظر داریم تا به مزایا و همچنین معایب لیفت ابرو با نخ بپردازیم تا شما بتوانید تصمیم گیری درست تری داشته باشید. مزایا:

  • میتواند باعث تحریک کلازن در پوست شود و در زیباسازی پوست نقش زیادی داشته باشد.
  • هیچگونه عفونت و مشکلی را به همراه ندارد.
  • ماندگاری بالایی دارند.

معایب:

  • دوران نقاهت طولانی و نسبتا سختی را به دنبال دارد.
  • به مدت 48 ساعت نباید استحمام کنند.
  • در برخی از افراد شاهد ناسازگاری نخ در زیر پوست بوده اند.
 هزینه لیفت ابرو با لیزر

هزینه لیفت ابرو با لیزر

همانطور که گفته شد لیفت ابرو با لیزر یکی از گزینه های مناسبی است که افراد میتوانند انتخاب کنند، در واقع در این روش اشعه لیزر بر روی لایه های درم پوست اثر میگذارد و با تحریک کلاژن ها میتواند در برطرف کردن مشکل افتادگی ابرو نیز موثر باشد. نکته ی دیگری که در رابطه با این روش درمانی باید به آن آگاه باشید این است که هزینه انجام این عمل چقدر می باشد. در واقع عوامل تاثیرگذار در هزینه ها عبارتند از پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، پرسنل، تجهیزات و… که باید برای انجام این عمل در نظر گرفته شود.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جراحی زیباییایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها