تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر سفت شدن پوست شکم پس از روشهای لاغری سریع

روش های لاغری سریع که با  لیپوساکشن چربی های بدن به همراه دستگاه های لیزری همزمان چربی های اضافه بدن را از آن خارج می نمایند در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند و افرادی که قصد استفاده از این روش ها را دارند در مورد شل شدگی و افتادگی پوست شکم خود پس از کاهش وزن بسیار نگران می باشند که برای رفع این مشکل از انواع لیزرها استفاده می شود اما لیزر سفت شدن پوست شکم پس از روشهای لاغری سریع چه لیزری می باشد. 

لیزر سفت شدن پوست

لیزر سفت شدن پوست که جهت جلوگیری از افتادگی پوست همزمان با لیپوساکشن چربی ها انجام می گیرد یا بعد از انجام ساکشن و خارج کردن چربی های اضافه از بدن نقش زیادی در حفظ استحکام پوست بعد از کاهش چربی ها خواهد داشت و شکل و فرم بدن در ناحیه شکم را حفظ می نماید و با تحریک پوست به کلاژن سازی لیفت و کشیدن پوست را صورت خواهد داد که در این زمینه می توان از لیزر هایی مانند RF نام برد.

لیزر RF

لیزر رادیوفرکانسی یا همان RF لیزری می باشد که امواج رادیویی با فرکانس بالا دارد و با عبور این امواج از سطح پوست مولکول های دو قطبی بدن به چرخش در خواهند آمد و با تحریک پوست در فیبروبلاست های آن کلاژن سازی و الاستین که پروتئینی ضروری برای حفظ حالت ارتجاعی پوست می باشند بیشتر تولید خواهند شد و در نتیجه ماهیچه های شکم انقباض پیدا خواهند کرد و پوست شکم  استحکام  و انعطاف پذیری لازم را باز خواهد یافت و پس از کاهش وزن دچار شل شدگی و افتادگی نخواهد شد. 

 در روش لیزری RF اگر تنظیم امواج دستگاه در عمق مناسبی صورت بپذیرد هیچ آسیبی به سطح پوست شکم وارد نخواهد شد و امواج گرمایی دستگاه یک فاز التهابی ایجاد می کنند که طی آن تولید کلاژن در پوست شکم افزایش خواهد یافت که ممکن است لیفت پوست تا چند ماه پس از لیزر درمانی نیز ادامه داشته باشد. لیزر سفت شدن پوست از هر نوعی که باشد با تولید گرما در پوست روند تولید کلاژن در پوست را افزایش خواهد داد و از این طریق پوست شکم و سایر نقاط بدن بعد از لاغری سریع نه تنها دچار شل شدگی نخواهند شد بلکه صاف و سفت باقی خواهند ماند و تمام انرژی لیزر برای لیفت بهتر پوست به کار گرفته می شود بدون انکه به سطح پوست آسیبی وارد گردد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها